Gå til innhold

Funket 30 day shred på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke ute etter noe quick fix, men etter å ha kikket litt på før/etter bilder så ble jeg veldig motivert til å prøve dette. Skal på ferie om en mnd og jadde vært gull å fått vekk den bittelille valken på ryggen min før jeg skal sprade rundt i bikini

Anonymous poster hash: ef96d...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja helt klart.. Jeg gikk ikke ned så mye i vekt, men kroppen ble mye strammere og jeg følte meg mye bedre :) 

Anonymous poster hash: 8f2c3...921
Skrevet

Da gleder jeg meg til å starte :)trener yoga tre ganger i ukem også triller jeg tur hver dag. Så dette blir bra :)

Skrevet

Jeg har akkurat startet på del 3. Jeg har ikke gått ned i kg og minimalt i cm, men jeg har spist som en hest. Har vært utrolig sulten, så forbrenningen har helt sikkert gått opp. Føler meg fastere og ikke minst er det gøy å se at øvelsene som var tunge i starten blir lekende lette etter hvert :)

Anonymous poster hash: 1c07c...3bf
Skrevet

Jeg skal ha tredje økt i dag, og kjenner jeg gruer meg veldig. Er så støl at alt gjør vondt! Var tydeligvis i dårligere firm enn jeg trodde, for jeg sleit bra med flere av øvelsene!

Ved siden av har jeg en daglig tur i skauen der jeg jogger/går fort i 1 time, og er med på 30 days glute challenge.

Anonymous poster hash: a3f89...a80

Skrevet

Jeg må ta en hviledag i dag, for knærne tar snart knekken på hele opplegget. Arg. Det var utfallsøvelsene i del 2 som gjorde at jeg nå har vondt. Har aldri hatt problemer med knærne før. 

Skrevet

For hardt for knærne mine. Tar egen versjon der jeg modifiserer noen av øvelsene. Ellers funker det fint med en joggetur og noen styrkeøvelser, jeg liker det bedre.

Skrevet

Jeg er bare på del 1, dag 4. Nettopp trent, fikk ikke trent igår. Jeg merker allerede at jeg klarer å ha med vektene i en større del av treningen enn første dagen. Klarer også flere push up enn første dagen. Gleder meg til å se om det blir resultat rundt magen.

Skrevet

Hvor finner man treningeopplegget??? Jeg vil også prøve dette :)

Skrevet

NEI

Jeg klarte første dagen. Helt gjennomførbart treningsprogram. Problemet var bare at jeg ikke klarte å gå på fire dager etterpå, pga stølhet.

Anonymous poster hash: 52dc3...cf7

Skrevet

Du finner de på You Tube. Det er tre nivåer som du skal følge i 10 dager hver. Søk enten på "30 day shred" eller "30 DS". Ikke alle videoene har god kvalitet, så jeg endte opp med å laste de ned fra pirate bay. 

Skrevet

Jeg er ikke ute etter noe quick fix, men etter å ha kikket litt på før/etter bilder så ble jeg veldig motivert til å prøve dette. Skal på ferie om en mnd og jadde vært gull å fått vekk den bittelille valken på ryggen min før jeg skal sprade rundt i bikini

Ja! Gikk ned masse i cm, ble stram og i myebedre form.

Anonymous poster hash: bef15...39d

Skrevet

Du finner de på You Tube. Det er tre nivåer som du skal følge i 10 dager hver. Søk enten på "30 day shred" eller "30 DS". Ikke alle videoene har god kvalitet, så jeg endte opp med å laste de ned fra pirate bay.

Med hun Jillian Michaels?

Da er det bare å slenge seg på da, håper på et greit resultat i allefall.

Er 175 og veier 64/5 kg. Må strammes litt opp og bare komme i form sånn generelt.

Hvor store forandringer gjorde dere i matveie da?

Skrevet

Er 175 og veier 64/5 kg. Må strammes litt opp og bare komme i form sånn generelt.

Jepp, med Jillian. Siden du er relativt slank fra før av, så hadde jeg ikke gjort store forandringer i kosthold. Få i deg litt proteiner innen 15 min etter at du har trent. 

Skrevet (endret)

Jepp, med Jillian. Siden du er relativt slank fra før av, så hadde jeg ikke gjort store forandringer i kosthold. Få i deg litt proteiner innen 15 min etter at du har trent.

Ok, takk for råd. Blir spennende 😜

Men skal man trene de 30 dagene i strekk, eller skal man ha en hviledag innimellom?

Endret av 2trollunger;)
Skrevet

Det er lagt opp til at man ikke skal ha noen hviledag. Personlig har jeg lagt inn noen hviledager og gått noen toppturer de dagene jeg ikke har trent med 30 days. Merker da at jeg yter veldig mye bedre når jeg går tilbake til programmet etter en hviledag, så tror absolutt at det kan være lurt likevel. 

Skrevet

Oh yes! Jeg er på dag 22 nå og ser stor forskjell. Jeg jogget 2-3 dager i uken fra før, og hadde trent litt styrke, men dette programmet er bare helt rått. Jeg klarer for det meste å følge det tyngste nivået, men må noen ganger følge det lette (klarte knapt nok 1 armheving på tærne i starten). For min del merker jeg ikke noe på knærne, bare at kroppen blir sterkere og fastere. Selv om jeg trente en del sit-ups og lignende før programmet, har magemusklene mine nådd et helt nytt nivå nå. Når jeg strammer dem og tar på magen, er det helt steinhardt! Har faktisk fått masse kommentarer på det :) Som de andre i tråden sier, så har heller ikke jeg gått ned i vekt, men en del inn i cm om magen og midjen (og faktisk ut over rumpen fordi den har blitt mer muskuløs) og ser en enrom forskjell. Gleder meg til å se etter dag 30!

Anonymous poster hash: 0446e...b3e
Skrevet

Ja. Merker forskjell etter 10 dager også ;) Ser konturer av armmuskler - wiiiii!!!!! Er motivert og skal gjøre trening nr 11, nivå 2 i kveld! :-) Tror nok at det er bra med noen hviledager innimellom. Jeg hadde skikkelig vondt i foten etter dag 5. Etter nesten en uke pause, så er foten helt god igjen og jeg er mer forsiktig nå :-)

Anonymous poster hash: aff0f...25e
Skrevet

Kan forresten legge til at dette ikke har noe med "å funke" å gjøre. Det har med om du klarer å gjennomføre det. Dersom du gjennomfører hele programmet og gjør alle øvelsene så riktig som mulig i noenlunde samme tempo som damene, så vil du oppnå endring og resultater med mindre du var svært godt trent i utgangspunktet.

Om det er Jillian selv eller noen andre som har laget opplegget vet jeg ikke, men det er uansett veldig intelligent og godt satt sammen. Jeg trente ganske mye tidligere, og var derfor veldig skeptisk til programmet. For meg hørtes det veldig rart ut at 20 minutter med effektiv trening i 30 dager skulle ha noen videre effekt, men den skepsisen måtte jeg fort bite i meg. Her trener du absolutt hele kroppen på en svært effektiv måte, f.eks vil du på nivå 2 og 3 trene magen samtidig som du trener cardio og armene. Mange av styrkeøvelsene og cardioøvelsene blir utført i plankeposisjon der du er pent nødt til å bruke kjernemusklatur og mage for å stabilisere deg.

Anonymous poster hash: 0446e...b3e
Skrevet

Eneste som har fungert på meg, siden det er det eneste jeg har klart å holde meg til.

Tok bare 2-3 uker før jeg merket forskjell. Tynnere og mer markerte muskler.

Anonymous poster hash: c9148...0ef

Skrevet

Det jeg har problemer med er å holde balansen på de plankeøvelsene. Så jeg syns det er vanskelig å gjøre øvelsene det man skal være knærne.

Skrevet

Det jeg har problemer med er å holde balansen på de plankeøvelsene. Så jeg syns det er vanskelig å gjøre øvelsene det man skal være knærne.

Du kommer snart til å merke en forbedring. Jeg er på starten av del 3 og sleit en del med balansen i starten. Nå når stabiliseringsmusklene er styrket så er det ikke lengre noe problem :)

Skrevet

Så bra. Det ser så lett ut når de gjør det på dvd'en nemlig, så jeg ble en smule frustrert når jeg ikke er i nærheten. 

Flott setning jeg klarte å få til i forrige innlegg forresten :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...