Gå til innhold

Se her ja:dette er det som kalles kvinnelige former

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei de er tykke

Anonymous poster hash: 85bef...6f7

Skrevet

Hun til høyre er jo farlig overvektig. Det er IKKE pent med valker og cellulitter! Men at menn liker store romper er ingen hemmelighet da, de to i midten hadde kvinnelige former :)

Anonymous poster hash: ef610...64e
Skrevet

Synd ikke noe av det var pent. Altfor store.

Anonymous poster hash: 1a657...797

Skrevet

De to i midten var fine, hun til høyre bør for sin egen del gå ned noen få kilo, og hun til venstre er kraftig overvektig og ikke et sunt forbilde.

Anonymous poster hash: b05ae...705
Skrevet

Nei de er tykkeAnonymous poster hash: 85bef...6f7

ikke nr 2 fra venstre,hallo???

Anonymous poster hash: 94022...763

Skrevet

De to i midten var vel kanskje ok, men de to i ytterkant er jo direkte overvektige. Jeg forstår virkelig ikke at slanke og tynne jenter i bikini får pepper, men overvektige kvinner i bikini skal hylles, hvorfor skal vi hylle overvekt som er direkte helseskadelig?

Anonymous poster hash: 124fc...415
Skrevet

De to i midten var bedre enn de på sidene men jeg hadde aldri gått med så mye daufett som de i midten heller altså.

Skrevet

Syns de var flotte damer, selv med litt for mye :)

Skrevet

De to ytterst er jo tykke. De to i midten er helt ok, men litt i grenseland mener jeg da. Forstår ikke hvorfor det å ha mest mulig fett blir kalt former altså. Mennesker har vel aldri vært feitere enn det vi er i dag, hvorfor er det da plutselig DET som er riktig? Man kan fint være slank og ha kvinnelige former. 

Anonymous poster hash: 10f3c...331
Skrevet

Tror poenget her er at alle kvinner er ulike, det er et fåtall som er som pinner, slik som de fleste modellene som i brukes i magasinene er!

Skrevet

Altså, ALLE er klar over at skjønnhetsidealet i den vestlige verden er å være tynn - hvorfor kan ikke lubne damer få lov til å ha god selvfølelse og føle seg attraktive, uten at "helseskadelig"kortet trekkes eller at de blir satt opp mot tynne jenter? Det å være tynn er ikke synonymt med å være sunn, akkurat som tykkere mennesker kan fint være både sunne og friske.

Skrevet

Altså, ALLE er klar over at skjønnhetsidealet i den vestlige verden er å være tynn - hvorfor kan ikke lubne damer få lov til å ha god selvfølelse og føle seg attraktive, uten at "helseskadelig"kortet trekkes eller at de blir satt opp mot tynne jenter? Det å være tynn er ikke synonymt med å være sunn, akkurat som tykkere mennesker kan fint være både sunne og friske.

Jeg er helt enig, som om at jeg skulle sagt det selv! Hvem er det som har bestemt at tynne damer er så sunne, det er jo overhodet ikke tilfelle!!! Man kan være overvektig og super sunn, og man kan være syltynn og usunn!

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Paradoks: kvinneidealet har aldri vært så skjelettlignende som nå, samtidig som andel overvektige damer har aldri vært så stor som nå. Mon tro hvorfor?

Har mange mannlige venner, og INGEN av dem liker verken fotballfrue, kate moss eller andre med lignende fasong. Mange sikler derimot over Jennifer Lopez, Halle Berry og andre formfulle kjendiskvinner. Tror nok at kvinneidealet med BMI på 17 og masse muskler er skapt av kvinner selv og designere som vanligvis er homofile menn.

Skrevet

Kan ikke alle damer få være slik de er, tynne som tykke, uten at de skal hetses for å være et usunt kroppsideal, pro-ana, overvektige og må møte uttalelser om "beinrangler", "fatsoer" og cellulitt-romper?

En selv har ansvar for sin egen kropp og helse og ja, mange burde ta bedre vare på seg selv. Noen kan være tykke og fit-fat og andre er tynne og usunne.

Summasummarum er det en god del helsegevinst i å holde vekten nede og spise sunt.

Skrevet

Man kan hel klart være syltynn og usunn, men overvektig og supersunn?? Hmm…. ikke enig gitt. Er man overvektig spiser man jo for mye/feil mat og beveger seg for lite, og da er man jo ikke supersunn. Snakker ikke om dem med MYE muskler som veier litt mer enn gjennomsnittet, dette er jo fåtallet. Og heller ikke de som er ivervektig pga stoffskifteproblemer/andre sykdommer, de er jo heller ikkke supersunne, men syke. 

Anonymous poster hash: 658e3...47e
Skrevet

Jeg er drittlei av at tjukke damer blir fremstilt som formfulle, mer kvinnelige og som et mer naturlig ideal. Tjukk er tjukk og ikke bra. Vi har så mye tjukke folk i dag at vi ikke trenger idealer som glorifiserer fedme og gjør det enda mer normalisert enn det allerede er.

Anonymous poster hash: c7b9c...0c0

Skrevet

Nå er det ikke sunt å være feit da det øker sjangsen for ulike livstilssykdommer, men det er søren meg ikke sunt å vær tynn så pinneved heller. Jada jeg vet at noen er naturlig tynne, men jeg nekter å tro at alle sykelig  tynne modeller er "naturlig tynne ". Tipper de sulter seg og har et minimalt kaloriinntak. Noe som faktisk er farlig i lengden, spesielt om de trener i tillegg.

Personlig så syns jeg noe midt i mellom er pent. Damer med former er pent. Damer skal ha pupper, rompe og hofter :) Synlige ribbein er ikke pent.

Skrevet

Ja, og koffer kan ikkje slanke kvinner få ha god selvfølelse uten å bli kalt spinkel, mager, stygg osv? Det går begge veier! Og det er ikkje bedre å vere tynn og usunn enn tykk og usunn! Problemet ligger vel heller der at vi har såpass masse kunnskap om å være tykk og gå ned i vekt at dei som er helsefarlig store burde kunne gjere noke med det. Kan gjerne være vanskeligere å gå OPP i vekt enn NED i vekt for mange.

Skrevet

Synes absolutt de to i midten kan kalles formfulle evnt frodige kvinner. Fine former hadde de ihvertfall. De to på sidene synes jeg var for store...overvektige, ikke spes fine former heller. Veldig lett å se når man sammenlikner med dem i midten.

Personlig synes jeg at kvinner som er litt slankere enn dette er flotte, så noen hadde nevnt feks Jennifer Lopez her oppe, hun synes jeg er flott!!

Men, poenget er vel at alle er forskjellige, og så lenge man ikke er veldig overvektig/undervektig så det går utover helsa, så må det vel være greit ? Og menn har ulike preferanser hos kvinner!! Noen liker store kvinner, andre foretrekker MEGET slanke kvinner, og flesteparten foretrekker vel noe midt i mellom !!

Er igrunn generelt lei av diskusjon omkring kropp, vekt og former...

Anonymous poster hash: 7a531...726

Skrevet

Hvem kom først, høna eller egget?

Alle burde få være den størrelsen de trives best i, hva den enn er. I denne tråden ser jeg mange som bruker ord som "feit" og "stygg" og "hvorfor er det greit å si at tynne er stygge?"

Det har ikke noe å si hvem som kallte hvem for hva, dersom alle bare passer på seg selv og slutter å dømme og å være nedlatende ovenfor andre nå, blir alt mye bedre.

(Føles som om jeg er på jobb i bhg)

Skrevet

Jeg syns de var fine alle sammen, jeg. Og det er flott at kvinner i alle fasonger blir vist fram. Selv om hun til høyre har for mange kg betyr ikke det at hun ikke kan vises fram fordi det ikke er sunt å være tykk. Det er mange direkte magre kvinner som blir vist fram, og de lever ikke nødvendigvis med en sunn livsstil de som er veldig magre heller. Alle kvinner bør vises fram med stolthet. Tykke, tynne, mørke og lyse. Who cares...

Skrevet

.... eller så kan vi si masse stygge ting til hverandre om hverandres rumper, uavhengig av hvor stor/liten rumpe vi har, slik at vi alle ender (pun intended ... "ender" ... ) opp som en gjeng miserable kjerringer med dårlig selvfølelse???

Noen har stor rumpe. Noen har liten rumpe. Noen har spiss rumpe. Noen har flat rumpe ... og noen har skikkelig hengerumpe.

Noen har ikke rumpe i det hele tatt - stakkars dem!!!.

Jeg er skråsikker på at verden hadde vært et bedre sted hvis alle bare passet sin egen rumpe og ikke til stadighet stakk nesen sin i andres rumper.

Hmmm ... tror aldri jeg har skrevet "rumpe" sa mange ganger i samme tekst før ... hehe ... Rumpe- rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-

rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe-rumpe :D

Skrevet

Nå ser ikke disse 4 damene ut som Lopez eller Hale Berry altså.... Og Berry er slank og trent men hun har pupper ja , det er nok det gutta liker på henne. Hun i bikini fra james bond er formfult og lekkert. Daufett er ikke formfult. Men de på bilde kan absolutt ikke sammenlignes med en size 6 Berry , ikke heller Lopez.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...