Gå til innhold

Baby som ikke er knyttet til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har baby på et halvt år som enda ikke har begynt å gråte/se etter meg hvis jeg er borte.

Vet ikke når dette er normalt, men føler hvertfall at alle andres gjør det på denne tiden.

Jeg kan være borte i et par timer (har aldri vært lenger) og hun vil overse meg når jeg kommer hjem, altså ingenting spesielt med mamma. Det sårer meg :-(

Anonymous poster hash: ea481...490

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste var happy berre ho såg nokon ho kjente, yngste er mammadalt. Ungar er forskjellige.

Skrevet

Sånn var min første på den alderen også. Jeg tok det som et tegn på hvor trygg hun var på at jeg alltid var der for henne. Og det var jeg jo også! Jeg var knapt nok borte fra henne, slik som deg. I dag har vi et sterkt og spesielt bånd mellom oss. Og jeg er den hun er aller mest knyttet til i hele verden.

Skrevet

Min også :) Nå er han 20 måneder og kan ikke bevege meg en meter på det verste. Kos og atter kos ;)

Skrevet

Takk, var akkurat dette jeg trengte å høre ;-)

Anonymous poster hash: ea481...490

Skrevet

Sånn er min på 8 mnd også :( Nesten litt trist å se hvor bra det går at pappan er i permisjon nå og ikke jeg! Livredd for at hun ikke skal knytte seg til meg :(

Anonymous poster hash: c96c6...bc2
Skrevet

Det at hun avviser deg når du kommer, beviser at hun er knyttet til deg, så ingen grunn til bekymring ;) de har ikke så mange andre måter å vise det på i den alderen.

Anonymous poster hash: f6bde...ded

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...