Gå til innhold

tights med blondekant.. hvor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt et par slike.. men hvor har de det? noen som har sett det i en klesbutikk noe sted?



Anonymous poster hash: bc86c...15e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte nylig på h/m

 

Anonymous poster hash: e176e...905

Skrevet

Jeg kjøpte nylig på h/m

 

Anonymous poster hash: e176e...905

supert! Hvordan er de i livet? lave eller høye? stramme?

 

Anonymous poster hash: bc86c...15e

Skrevet

Ikke kjøp det. Det er superharry og sååå 2003. Når det er sagt, så så jeg på H&M i går. Sånne som går midt på leggen. På KappAhl har de også.

 

Anonymous poster hash: becc4...904

Skrevet

Ikke kjøp det. Det er superharry og sååå 2003. Når det er sagt, så så jeg på H&M i går. Sånne som går midt på leggen. På KappAhl har de også.

 

Anonymous poster hash: becc4...904

hehe.. visste at noen kom til å si det..  jeg er glad i å gå med kjoler og tunikaer.. så må ha noe under.. jeg bryr meg ikke så mye om det er harry, for jeg liker å gå med det :)

 

Anonymous poster hash: bc86c...15e

Skrevet

Vila, peaces og vero moda har det. De er passelig høye, med myk strikk som holder den oppe uten å stramme. Men store i strl, jeg pleier å bruke m men måtte kjøpe small.

 

Enig i at det har vært mer moderne før enn nå. Men jeg bruker det som koseklær istedenfor joggebukse osv nå på sommeren.

 

Anonymous poster hash: 38ab8...171

Skrevet

 

 

Ikke kjøp det. Det er superharry og sååå 2003. Når det er sagt, så så jeg på H&M i går. Sånne som går midt på leggen. På KappAhl har de også.

 

Anonymous poster hash: becc4...904

hehe.. visste at noen kom til å si det.. jeg er glad i å gå med kjoler og tunikaer.. så må ha noe under.. jeg bryr meg ikke så mye om det er harry, for jeg liker å gå med det :)

 

Anonymous poster hash: bc86c...15e

Skjønner det. Det er få ting som er så behagelig som tights. :) ikke meninga å være ufin, altså.

 

Anonymous poster hash: becc4...904

Skrevet

Det ser ikke ut.. Kjøp nå for all del ikke hvit da. Og tunika.. hjelpes. Jaja. 



Anonymous poster hash: 3da66...0af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...