Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Skulle hatt et par slike.. men hvor har de det? noen som har sett det i en klesbutikk noe sted? Anonymous poster hash: bc86c...15e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Jeg kjøpte nylig på h/m Anonymous poster hash: e176e...905
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Jeg kjøpte nylig på h/m Anonymous poster hash: e176e...905 supert! Hvordan er de i livet? lave eller høye? stramme? Anonymous poster hash: bc86c...15e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Ikke kjøp det. Det er superharry og sååå 2003. Når det er sagt, så så jeg på H&M i går. Sånne som går midt på leggen. På KappAhl har de også. Anonymous poster hash: becc4...904
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Ikke kjøp det. Det er superharry og sååå 2003. Når det er sagt, så så jeg på H&M i går. Sånne som går midt på leggen. På KappAhl har de også. Anonymous poster hash: becc4...904 hehe.. visste at noen kom til å si det.. jeg er glad i å gå med kjoler og tunikaer.. så må ha noe under.. jeg bryr meg ikke så mye om det er harry, for jeg liker å gå med det Anonymous poster hash: bc86c...15e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Vila, peaces og vero moda har det. De er passelig høye, med myk strikk som holder den oppe uten å stramme. Men store i strl, jeg pleier å bruke m men måtte kjøpe small. Enig i at det har vært mer moderne før enn nå. Men jeg bruker det som koseklær istedenfor joggebukse osv nå på sommeren. Anonymous poster hash: 38ab8...171
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Ikke kjøp det. Det er superharry og sååå 2003. Når det er sagt, så så jeg på H&M i går. Sånne som går midt på leggen. På KappAhl har de også. Anonymous poster hash: becc4...904 hehe.. visste at noen kom til å si det.. jeg er glad i å gå med kjoler og tunikaer.. så må ha noe under.. jeg bryr meg ikke så mye om det er harry, for jeg liker å gå med det Anonymous poster hash: bc86c...15e Skjønner det. Det er få ting som er så behagelig som tights. ikke meninga å være ufin, altså. Anonymous poster hash: becc4...904
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Det ser ikke ut.. Kjøp nå for all del ikke hvit da. Og tunika.. hjelpes. Jaja. Anonymous poster hash: 3da66...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå