Ugl@ ruger... Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 I natt har mageTROLLET snudd seg til igjen! Noe som har resultert i 3 turer på to for å tisse, pluss to til for å "snakke med herr porselen". Jeg har "tannpine" i hoftene, forbanna på prokastineringen til tenåringen som på DØD OG LIV MÅ utsette til siste sekund (og helst litt til) med å pelle ræva ut av både senga, dusjen og dørene her i tide så han kommer seg avgårde! Nabokattene og fuglene utenfor her skal være glad jeg er en dyreelsker og at hagla er oppbevart hjemme hos min far.... Vurderte sterkt om jeg skulle gå ut å finne i hageslangen.. Det forbaska ludderet av ei hokatte vi har sikkert gått i vinduene å gjort seg deilig igjen. Når skal hun skjønne at det ikke er vits? Trodde de skulle slutte med det når de var sterilisert?! Jaja...fint vær om ikke annet! 🌞
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Huff! Sender mange gode klemmer og all min medfølelse din vei. Håper dagen blir bedre utover
sug lut Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Fnis, ludderkatta har skjønt det - vær deilig ellers blir det ittno' på deg Elskmorgen - allerede gjort så mye for dagen at det kjennes ut som jeg skal kunne holde meg hakket foran røkla hele dagen faktisk. Det kommer antakelig til å kræsje når jeg møter Prinsipielt Treig og Mye Treigere og Anti Alt. Satser på lukket dør og lyset av.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Mornings, ja. Her har vi hatt katter som nekta å komme inn for natta, hvilket førte til at de sto på utsida og gaula halve natta. Og jeg hørte vår ellers så bedagelige kastrerte hannkatt forsvare territoriet sitt noe heftig der en periode.. Ellers; kettlebelltrening med damene på jobb i dag, og jeg skal øke på vektene og gjøre meg selv litt vondt.
Ziva Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Sende over masse symp, muligens litt sympati-kvalme også. Gruer meg noe så inni hampen jævlig til kl 10. Ludderkatta har skjønt det, deilig må man være
amandine Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Har jeg fortalt dere at jeg HATER katter? Har ellers hatt sprettende femåring i senga siden kl 5, ellevill i glede over nok en soldag og festlige planer på programmet. Manglende tenner, førskoledag på skolen, ny sykkel(fra finn.no) og hei hvor det går. Vi har jo ikke tid til å sove!?! Si det til meg og hans faderlige opphav, vi vet det jo så godt for vi kommer oss jo aldri i seng om kveldene..
Iiiiik Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Håper det du gruer deg til går greit, Ziva. Sol her også, men jeg sitter inne på kontoret og skal ta igjen et stort etterslep på skriving. Ikke lystbetont. Blir for lite søvn på meg også for tiden, sol til langt på kveld, en katt som lager mye lyd og unger som spretter opp. I dag var det gleden over fine sommerklær som gjorde at dagen startet ekstra tidlig.
☆☆☆ Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Forsov meg til 8.30 i dag (skulle ikkje vere mulig med to små korav den eine i storseng for andre natta), fotografering i bhg kl 9. Fekk gitt ein enkel frokost og stelt ungen, yngste vart med i godt våt nattbleie og pysj og mor med upussa tenner. Hasta inn i bhg kl 8.57. Vel framme viste det seg at fotograferinga er på torsdag..
sug lut Skrevet 3. juni 2014 #9 Skrevet 3. juni 2014 Forsov meg til 8.30 i dag (skulle ikkje vere mulig med to små korav den eine i storseng for andre natta), fotografering i bhg kl 9. Fekk gitt ein enkel frokost og stelt ungen, yngste vart med i godt våt nattbleie og pysj og mor med upussa tenner. Hasta inn i bhg kl 8.57. Vel framme viste det seg at fotograferinga er på torsdag.. Usj, den er jo lei, det er sånn morra man trenger litt avstand til før det blir ei god historie. Håper du nå har fått roa ned, pussa tenner, fått kaffe og skifta på de som må skiftes, og kan gå dagen fredeligere i møte!
☆☆☆ Skrevet 3. juni 2014 #10 Skrevet 3. juni 2014 Forsov meg til 8.30 i dag (skulle ikkje vere mulig med to små korav den eine i storseng for andre natta), fotografering i bhg kl 9. Fekk gitt ein enkel frokost og stelt ungen, yngste vart med i godt våt nattbleie og pysj og mor med upussa tenner. Hasta inn i bhg kl 8.57. Vel framme viste det seg at fotograferinga er på torsdag.. Usj, den er jo lei, det er sånn morra man trenger litt avstand til før det blir ei god historie. Håper du nå har fått roa ned, pussa tenner, fått kaffe og skifta på de som må skiftes, og kan gå dagen fredeligere i møte!Det kjem seg
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 Åh, du har all min sympati, Ugl@. Det er ikke noe moro når alt for mye skal skje natterstider.
Ugl@ ruger... Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #12 Skrevet 3. juni 2014 Helt aldeles nydelig sommervær har gjort dagen litt lysere. Jeg har fått henta enda en gratis boks med baby stæsj, ikke nok med det, kjøpt ubrukt brystpumpe til billig penge. Nå er vi snart i mål her med det meste av innkjøp. Hadde tenkt oss til Bergen en tur i mnd skifte juni/ juli...men nå må vist gubben jobbe alikevel da, og da røyner det på i forhold til om vi skal ta sjansen. Ungene har mast om tur til Akvariet lenge nå...men kansje svigers tar dem med en tur. Håper i grunn det for ungenes del... Frustrerende at min form "ødelegger" for ferieplanene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå