Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Jeg er ikke gravid men likevel er mensen to uker forsinket. Leste at overgangsalder begynner med at mensen hopper over, for så å bli helt borte. Kan dette være overgangsalder? Jeg er 40. Anonymous poster hash: 5e80f...917
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Jeg er ikke gravid men likevel er mensen to uker forsinket. Leste at overgangsalder begynner med at mensen hopper over, for så å bli helt borte. Kan dette være overgangsalder? Jeg er 40. Anonymous poster hash: 5e80f...917 Kan være, men kanskje litt tidlig. Har du andre symptomer? Hetetokter etc. Lenge siden du tok celleprøve? Uregelmessig mens kan jo også være andre ting. Alltid lurt å ta seg en tur til gynekologen da. Anonymous poster hash: 84c4a...2b4
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Ingen andre symptomer. Tenkte først om jeg kunne være gravif, men ingen symptomer på det heller. hi Anonymous poster hash: 5e80f...917
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Flere? Hi Anonymous poster hash: 5e80f...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå