CaptainHindsight Skrevet 3. juni 2014 #26 Skrevet 3. juni 2014 Denne tråden minner meg om en vits. Lille Ole: "Pappa, hvordan ser en vagina ut?" Faren: "Gutten min, før sex ser en vagina ut som en rød rose, med bløte deilige blader, og med en lukt av deilig parfyme. "Hmm", sier Ole, "Hva med etter sex?" Faren: "Har du noen gang sett en bulldog spise majones?"
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #27 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har bittesmå kjønnslepper (det noen kaller for biffgardiner?) og store ytre kjønnslepper som dekker de indre (hvor klitoris og åpningen er). Jeg ville ikke byttet bort underlivet mot noe. Er helt fornøyd og synes den er normal. Hva andre mener gir jeg pent blaffen i. Anonymous poster hash: d3056...988
Catlady Skrevet 6. juni 2014 #28 Skrevet 6. juni 2014 Denne tråden minner meg om en vits. Lille Ole: "Pappa, hvordan ser en vagina ut?" Faren: "Gutten min, før sex ser en vagina ut som en rød rose, med bløte deilige blader, og med en lukt av deilig parfyme. "Hmm", sier Ole, "Hva med etter sex?" Faren: "Har du noen gang sett en bulldog spise majones?" Hahahaha !!!! Fysjameg !!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #29 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har en stor leppe som henger utenfor og en søt liten leppe som holder seg innenfor. Ellers glattbarbert bollemus. Regner med jeg er aldeles normal... Skjønner ikke hvorfor vi skal sammenlignes. Noe nytt å fiksere om? Har vi ikke nok? Anonymous poster hash: 3ddac...5c8
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #30 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har store ytre kjønnslepper som dekker over de indre som er medium store. Men de indre er svarte og jeg lurer på om det er flere som har det? De var vanlig rosa (tror jeg nesten helt sikkert) før jeg ble klippet ved andre fødsel. Må jo ha skjedd noe da kanskje eller kan det være at de alltid har vært det? Anonymous poster hash: a76c8...8cb
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #31 Skrevet 6. juni 2014 Jeg må si at hvordan mitt underliv ser ut spiller da ingen rolle, det viktigste er vel att man er hygenisk og holder det rent og kanskje stusser litt her go der i ny og ne. Har aldri tenkt på å sammenligne mitt kjønn med noen andres, det er mitt og det ser slik ut som det gjør uansett hva andre måtte mene og jeg er relativt fornøyd med mitt underliv. Anonymous poster hash: dc5cd...1aa
CaptainHindsight Skrevet 11. juni 2014 #32 Skrevet 11. juni 2014 Denne tråden minner meg om en vits. Lille Ole: "Pappa, hvordan ser en vagina ut?" Faren: "Gutten min, før sex ser en vagina ut som en rød rose, med bløte deilige blader, og med en lukt av deilig parfyme. "Hmm", sier Ole, "Hva med etter sex?" Faren: "Har du noen gang sett en bulldog spise majones?" Hahahaha !!!! Fysjameg !! Favorittvitsen min som barn, til min mors stooore begeistring
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #33 Skrevet 12. juni 2014 Mitt underliv er råsa, barbert bortsett fra en trekant på venusberget og er bare skikkelig NAM Anonymous poster hash: 39008...6b7 Jupp, mitt også Anonymous poster hash: d8888...874
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #34 Skrevet 12. juni 2014 Synes de fire bildene viser noen ekle utbrukte underliv. Normalt? Nei å nei.. så hva er poenget med artikkelen? Må jeg få meg et sånt underliv da? Er jeg unormal eller noe? Siden ikke leppene mine er helt flate så resten dingler fritt? Anonymous poster hash: 55edc...d2d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #35 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har digre biffgardiner, både de ytre og indre. Jeg har født to barn og mannen er strålende fornøyd med sex livet. Var egentlig fornøyd, men når jeg føler at fokuset på dette bare øker så kjenner jeg at mitt eget også øker. Nå ser jeg at jeg har bollemus gjennom buksa. Og det r noe jeg ikke har lagt merke til før det ble et type hysteri der også..... Trist at man skal være så overperfekt TILOGMED i skrittet?!?!?! Uff, nei dette er jo egentlig bare tragisk. Snart har vi glemt hvordan vi egentlig skal se ut - naturlig........ Anonymous poster hash: 95488...2d9
Catlady Skrevet 12. juni 2014 #36 Skrevet 12. juni 2014 Denne tråden minner meg om en vits. Lille Ole: "Pappa, hvordan ser en vagina ut?" Faren: "Gutten min, før sex ser en vagina ut som en rød rose, med bløte deilige blader, og med en lukt av deilig parfyme. "Hmm", sier Ole, "Hva med etter sex?" Faren: "Har du noen gang sett en bulldog spise majones?" Hahahaha !!!! Fysjameg !! Favorittvitsen min som barn, til min mors stooore begeistring Helhet.. Nå følte jeg meg veldig uskyldig i forhold med min old time favorite nordmannen som feis i grisehuset så grisen løp ut
CaptainHindsight Skrevet 13. juni 2014 #37 Skrevet 13. juni 2014 Denne tråden minner meg om en vits. Lille Ole: "Pappa, hvordan ser en vagina ut?" Faren: "Gutten min, før sex ser en vagina ut som en rød rose, med bløte deilige blader, og med en lukt av deilig parfyme. "Hmm", sier Ole, "Hva med etter sex?" Faren: "Har du noen gang sett en bulldog spise majones?" Hahahaha !!!! Fysjameg !! Favorittvitsen min som barn, til min mors stooore begeistring Helhet.. Nå følte jeg meg veldig uskyldig i forhold med min old time favorite nordmannen som feis i grisehuset så grisen løp ut Hihi, så søt da
Catlady Skrevet 14. juni 2014 #38 Skrevet 14. juni 2014 Denne tråden minner meg om en vits. Lille Ole: "Pappa, hvordan ser en vagina ut?" Faren: "Gutten min, før sex ser en vagina ut som en rød rose, med bløte deilige blader, og med en lukt av deilig parfyme. "Hmm", sier Ole, "Hva med etter sex?" Faren: "Har du noen gang sett en bulldog spise majones?" Hahahaha !!!! Fysjameg !! Favorittvitsen min som barn, til min mors stooore begeistring Helhet.. Nå følte jeg meg veldig uskyldig i forhold med min old time favorite nordmannen som feis i grisehuset så grisen løp ut Hihi, så søt da Først nå ser jeg at det står helhet istedenfor hehe .... Hehe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå