Gå til innhold

aleneforsørger og studenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betaler dere i husleie? Vi skal flytte til et sted det er dyrt å bo, har sett på en leilighet til 9000kr mnd, dette er mye syns jeg. Hvor mye betaler dere i mnd? Hvordan går det? Jeg har overgangsstønad, lån og stipend, bidragsforskudd, dobbel barnetrygd og tilskudd til barnetilsyn.

Setter stor pris på svar fra alle dere andre alenemødre der ute:-)

Anonymous poster hash: 43a5e...ee5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 7000 i husleie men får 3000 kr i bostøtte da,så det går veldig fint.

Anonymous poster hash: 7bff7...b7f
Skrevet

:-) Hvor bor du siden du får så mye i bostøtte? Har du overgangsstønad og lån og stipend?

Skrevet

Betaler 10 000 i lån og fellesutgifter. Syns det er verdt det ettersom jeg betaler på mitt eget. Kunne levd romsligere ved å leie noe som var rimeligere.

Anonymous poster hash: 9579f...8f1

Skrevet

Jeg har nå overgangsstønad, men mister den snart. Da har jeg stipend og studielån, bostøtte, bidrag og barnetrygd. Jeg leter og etter en ekstra jobb, håper å tjene minst 5000 i måneden.

Har boutgifter på ca 9000 kr, så kommer internett og strøm i tillegg.

Anonymous poster hash: 6bb57...601
Skrevet

:-) Hvor bor du siden du får så mye i bostøtte? Har du overgangsstønad og lån og stipend?

Bor i Bergen å har ett barn :)

Har overgangsstønad men ikke lån eller stipend.

Anonymous poster hash: 7bff7...b7f

Skrevet

Jeg har nå overgangsstønad, men mister den snart. Da har jeg stipend og studielån, bostøtte, bidrag og barnetrygd. Jeg leter og etter en ekstra jobb, håper å tjene minst 5000 i måneden.

Har boutgifter på ca 9000 kr, så kommer internett og strøm i tillegg.

Anonymous poster hash: 6bb57...601

Fikk du bostøtte mens du hadde overgangsstønad og lån fra lånekassen? Hvor mye fikk du og hvor bor du?

Hvordan greide du deg med 9000kr boutgifter med os og lån fra lånekassen?

Skrevet

Jeg har 8.000 i leie og får 1900 i bostøtte. Kjøper det jeg har lyst på ellers, lever på AAP, os, barnetrygd. Null fra pappa.

Hvor mye betaler dere i husleie? Vi skal flytte til et sted det er dyrt å bo, har sett på en leilighet til 9000kr mnd, dette er mye syns jeg. Hvor mye betaler dere i mnd? Hvordan går det? Jeg har overgangsstønad, lån og stipend, bidragsforskudd, dobbel barnetrygd og tilskudd til barnetilsyn.

Setter stor pris på svar fra alle dere andre alenemødre der ute:-)

Anonymous poster hash: a8537...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...