Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Fullammer baby 5 mnd. Han har vært og er mye plaget med luft i magen. Våkner ofte og gråter en god del pga dette. Mye sure fiser. Nå lurer jeg på om overproduksjon hos meg kan være problemet? Har holdt meg unna melk, og det hjalp,men ikke 100%... Anonymous poster hash: 9183b...ff4
IceNose Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Det kan være noe du spiser.Det er nok ikke noe med overproduksjonen, det er jo bare bra!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Håndmelk litt før du legger til så du får ut formelka. Den inneholder en stor del laktose, altså melkesukker. Det fører ofte til stress i magen. Anonymous poster hash: adabc...6b0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Vil tro barnet reagerer på noe du spiser. Hun har ikke begynt med fast føde? Anonymous poster hash: 9f365...d23
Salvador Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Har man mye melk kan barne gulpe i seg mye luft fordi strålen kommer så fort. Jeg hadde samme problemet. Det hjalp å håndmelke litt sånn at første strålen ikke ble så brått på.
Salvador Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 http://ammehjelpen.no/artikkel/69/brystspreng-mye-melk-og-overproduksjon
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Vil tro barnet reagerer på noe du spiser. Hun har ikke begynt med fast føde? Anonymous poster hash: 9f365...d23 Han. I mange tråder hvor HI nevner kjønnet på barnet så er det alltid noen som svarer med feil skjønn, hehe. HI test å få ut formelka først, nytter det ikke å prøv å teste ut om det er noe du spiser. Men hva kan være alt mulig dessverre så du må bare tenke over hva du spiser og om det blir en reaksjon innen ett døgn. Anonymous poster hash: 948e0...836
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Vil tro barnet reagerer på noe du spiser. Hun har ikke begynt med fast føde?Anonymous poster hash: 9f365...d23 Han. I mange tråder hvor HI nevner kjønnet på barnet så er det alltid noen som svarer med feil skjønn, hehe. HI test å få ut formelka først, nytter det ikke å prøv å teste ut om det er noe du spiser. Men hva kan være alt mulig dessverre så du må bare tenke over hva du spiser og om det blir en reaksjon innen ett døgn.Anonymous poster hash: 948e0...836 Kjønn,ikke skjønn:) Anonymous poster hash: ea8d8...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå