Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Kjøper dere bøker eller finner dere bare de som er gratis?? Hvordan blir jeg kvitt bøker jeg ikke vil ha i mitt bibliotek lenger? Og en ting til, hvor finner jeg norske kindel bøker? Finner bare engelske... Anonymous poster hash: ff15d...647
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Kindle! Anonymous poster hash: d09f9...289
Følelsesvims Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Jeg bruker Kindle iallefall Jeg har både bøker jeg har kjøpt, og bøker jeg har lastet ned (dvs stjålet... men til mitt forsvar så har jeg de fleste i papirversjon også ). På min kan jeg slette bøker ved å gå i "boklista", trykke på piltasten mot venstre og så i midten av navigeringsdingsen, men jeg har en av de enkleste og eldste versjonene. Min kom med en User Guide, du kan jo slå opp i den? Norske bøker vet jeg ikke, har kun engelske.
Nettie+jentungen Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Jeg kjøper engelske bøker. Man kan vel konvertere norske E-bøker, men har ikke satt meg inn i det. Husker ikke hvordan man sletter fra kindle'n, men det er vel bare å søke opp. Uansett går det an å slette via amazon. Via iphone app er det bare å skyve over tittel på boka, mener jeg.. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå