Gå til innhold

Noen Kindel brukere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere bøker eller finner dere bare de som er gratis??

Hvordan blir jeg kvitt bøker jeg ikke vil ha i mitt bibliotek lenger?

Og en ting til, hvor finner jeg norske kindel bøker? Finner bare engelske...

 



Anonymous poster hash: ff15d...647
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kindle!



Anonymous poster hash: d09f9...289
Skrevet

Jeg bruker Kindle iallefall ;)

 

Jeg har både bøker jeg har kjøpt, og bøker jeg har lastet ned (dvs stjålet... men til mitt forsvar så har jeg de fleste i papirversjon også :P ). 

 

På min kan jeg slette bøker ved å gå i "boklista", trykke på piltasten mot venstre og så i midten av navigeringsdingsen, men jeg har en av de enkleste og eldste versjonene. Min kom med en User Guide, du kan jo slå opp i den?

 

Norske bøker vet jeg ikke, har kun engelske. 

Skrevet

Jeg kjøper engelske bøker.

 

Man kan vel konvertere norske E-bøker, men har ikke satt meg inn i det.

 

Husker ikke hvordan man sletter fra kindle'n, men det er vel bare å søke opp. Uansett går det an å slette via amazon. Via iphone app er det bare å skyve over tittel på boka, mener jeg.. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...