Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Jeg synes det er så mange som kritiserer og er så sure her(på anonymforumet selvsagt). Kan man ikke si ting på en litt hyggeligere måte? Jeg blir nesten litt lei meg på vegne av de som får "kjeft" noen ganger. Anonymous poster hash: 8b4ab...4eb
☆☆☆ Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Det ligg i "naturen" til anonymforumet, anonymknappen gir moglegheit til å trykke ned ein tilfeldig valgt for å føle seg bedre sjølv. Har vore her i fire år og dette går i bølger, synes kanskje vi er på ein bølgetopp som har vart nokre månader.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Det er så trist! Håper det gir seg snart da:) Anonymous poster hash: 8b4ab...4eb
catchbaby Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Synes det er trist jeg og.Har på følelsen av at noen her inne kun er ute etter å finne feil eller mangler. Skrivefeil blir jo hyppig kommentert enda det ikke finnes relevant i forhold til innlegget i utgangspunktet. Hvis folk har det dritt er det ofte noen som skriver kommentarer kun for å ødelegge ytterligere osv. Meeeen - sånn er det vel på et anonymt forum på internett. Vi må vel bare heve oss over det, og være takknemlig for den oppdragelsen vi fikk om at man skal være god mot andre, også får de som ikke var så heldige og som får noe matnyttig av å være ufin bare holde på. Egentlig er det masse flotte damer her inne, med livserfaring, råd og gode ord som kommer mange til nytte. Vi får sette pris på alt godt og lukke øynene for det andre
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Godt sagt:) Anonymous poster hash: 8b4ab...4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå