Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Poden insisterer på pizzasnurrer på bursdagen. Han liker ikke pølser noe som hadde vært det enkleste for meg Men så blir det litt knapp tid siden jeg står med alt alene. Tenkte kanskje det gikk an å lage disse på forhånd. halvsteke og fryse de. Slik kan jeg steke de fra frossen tilstand rett før de skal serveres. Er det noen som har prøvd dette? Anonymous poster hash: c7978...0ee
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Jeg ville stekt de helt ferdig jeg. Om du steker de og putter i frysa kan du ta de opp på dagen for fødselsdagen, f.eks på morgenen, så de tiner før selskapet. Da kan du bare varme de veldig kort i ovnen før de skal serveres. Anonymous poster hash: b8d15...7ec
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Jeg ville stekt de helt ferdig jeg. Om du steker de og putter i frysa kan du ta de opp på dagen for fødselsdagen, f.eks på morgenen, så de tiner før selskapet. Da kan du bare varme de veldig kort i ovnen før de skal serveres. Anonymous poster hash: b8d15...7ec Takk for svar Anonymous poster hash: c7978...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå