Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Men.. Jeg er i 3 trimester, og får med jevne mellomrom vanvittig kløe nedentlil. Dette har en sammenheng med utfloden som kommer i disse periodene. Det er masse, og jeg kan hente ut store grønne klumper :-/ det lukter lite. Jeg smører med canesten og så blir det borte for en stund. Hva vil dere tro at dette er for opplegg? Grøss!! Anonymous poster hash: 95aa8...9bb
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Om det er grønt bør du kanskje kontakte lege? Anonymous poster hash: fa057...3d2
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Jeg hadde samme. Gikk til lege og fikk noen tabletter. Husker ikke hva det het, men. Gå til lege! Anonymous poster hash: 7dd14...923
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Grønt?? Skyll til å si soppinfeksjon.. men.... Anonymous poster hash: 4fde8...008
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Dra til lege du. Høres ut som ubalanse i skjeden. Ikke sopp, den er hvit. Men sikkert ikke noe farlig, har hørt om flere som har hatt det sånn innihellom. Anonymous poster hash: ea116...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå