MamsenMedToSmå Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Hva tror dere om meg utifra nick og evnt ting dere har sett jeg har skrevet? Alder,bosted, familie, yrke, utseende osv? Noen flere som vil slenge seg på?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Jeg har dessverre ikke lagt merke til deg Anonymous poster hash: a8929...265
MamsenMedToSmå Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Jeg har dessverre ikke lagt merke til deg Anonymous poster hash: a8929...265 Jeg hadde blitt overrasket om du hadde det Jeg mente om noen gjorde seg noen tanker utifra nicket? "Første inntrykket" på en måte. Jeg danner meg alltid bilder av folk når jeg ser noens nick, og tenkte det kunne vært gøy å høre hva vi tror om hverandre Endret 2. juni 2014 av Mamsen og lilleputt
Von Hertelhofen Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Jeg tror du er mamme til en liten lilleputt
Tired mama Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Kan ikke huske å ha sett deg jeg heller. Men jeg tror du er en mamma med en liten gutt. Tror kanskje alenemor. Ellers temmelig gjennomsnittlig. Hvor mange riktig? ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Aha, ok. Vet ikke jeg, virker på en måte litt koselig med Mamsen og Lilleputt:p Anonymous poster hash: a8929...265
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Regner med at du har sett på Blåfjell. Og at du er i 30-40-åra, blond, litt lubben, har hus, rød bil, rent hjem, og en Chihuahua. Anonymous poster hash: 9263f...019
MamsenMedToSmå Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2014 Haha, kanskje bare det er jeg som er rar som ser for meg en person bak hvert nick, selv de jeg ikke "kjenner igjen". Ideen om denne tråden fungerte MYE bedre i hodet mitt For å svare da; ja, jeg er mamma til en gutt (sjokker ) og nei jeg er ikke alenemamma gjennomsnittlig..tja..håper ikke det?!
MamsenMedToSmå Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2014 Regner med at du har sett på Blåfjell. Og at du er i 30-40-åra, blond, litt lubben, har hus, rød bil, rent hjem, og en Chihuahua.Anonymous poster hash: 9263f...019 Haha ja, har sett på blåfjell men Mamsen og lillegutt (som det faktisk er) var opptatt, så la til en vri Og resten; 3 av 7 er riktig
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 Ser for meg at du ser veldig koselig ut. Mamsen er liksom søtt.Tror du er søt og nett, og at du har lillegutt på hofta Anonymous poster hash: 0dd8c...52d
MamsenMedToSmå Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #11 Skrevet 2. juni 2014 Hehe, er gøy å høre hva dere tror Noen flere som vil slenge seg på og høre hva vi tror?
Katteskinnet Skrevet 2. juni 2014 #12 Skrevet 2. juni 2014 I motsetning til anonym tror jeg ikke du er så gammel. Slutten av tyveårene kanskje?Tror du er blond og søt, jobber kanskje med mennesker, tror enten du er alenemor eller en mann som jobber mye. Bor på østlandet, i en leilighet uten hage, og jeg tror du drømmer om en enebolig med stor hage.Er jeg synsk?
Gjest Beatrix Potter Skrevet 2. juni 2014 #13 Skrevet 2. juni 2014 At du er en smilende og blid dame med et flott smil og god humor. Kanskje 35+? Mor er du hvertfall, og nysgjerrig av natur, regner jeg med
MamsenMedToSmå Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #14 Skrevet 2. juni 2014 I motsetning til anonym tror jeg ikke du er så gammel. Slutten av tyveårene kanskje? Tror du er blond og søt, jobber kanskje med mennesker, tror enten du er alenemor eller en mann som jobber mye. Bor på østlandet, i en leilighet uten hage, og jeg tror du drømmer om en enebolig med stor hage. Er jeg synsk? Hehe, ville ikke sagt opp jobben og blitt medium på fulltid om jeg var deg 2 av 8 riktige!
MamsenMedToSmå Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #15 Skrevet 2. juni 2014 At du er en smilende og blid dame med et flott smil og god humor. Kanskje 35+? Mor er du hvertfall, og nysgjerrig av natur, regner jeg med Takk du, det var jo ikke verst. Men desverre en del feil
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #16 Skrevet 2. juni 2014 Jeg tenker at du er åpensinnet. Lite dømmende, drømmende, snill, familiekjær, litt vimsete, velmenende, glad i å lære om andre kulturer eller levemåter, kreativ og romantisk. Du er en dame på 30-40 år som har to barn sammen med en mann du traff da du var ganske ung. Du føler du hører sammen med denne mannen. Du er romantisk og drømmer om å bli behandlet som en prinsesse, f eks en overraskelses tur til venecia eller roseblader på senga. Men du er realistisk og "tilgir" mannen din for at han ikke alltod har tid til romantikk i en travel hverdag. Du liker sex- det gir deg nærhet og ro. Du sliter av og til med å være tålmodig nok, men du er en person mennesker blir glad i. Folk setter seg ved siden av deg på bussen for å prate og unger liker deg. Du har en historie med et anstrengt forhold til et familiemedlem- det går litt bedre nå... du har evnen til å bli oppriktig glad på andres vegne. Du har evnen til å være fornøyd med det du har og gjøre det beste ut av situasjoner. Du er tilgivende og leter etter det gode i alle menneskrr du møter. Som barn ville du leke med alle og passet inn både blandt de kule og de sære. Anonymous poster hash: efaea...ab4
Katteskinnet Skrevet 2. juni 2014 #17 Skrevet 2. juni 2014 I motsetning til anonym tror jeg ikke du er så gammel. Slutten av tyveårene kanskje? Tror du er blond og søt, jobber kanskje med mennesker, tror enten du er alenemor eller en mann som jobber mye. Bor på østlandet, i en leilighet uten hage, og jeg tror du drømmer om en enebolig med stor hage. Er jeg synsk? Hehe, ville ikke sagt opp jobben og blitt medium på fulltid om jeg var deg 2 av 8 riktige! Pokker Jeg får ringe sjefen og trygle om å få jobben tilbake da...
Tired mama Skrevet 2. juni 2014 #18 Skrevet 2. juni 2014 Haha, kanskje bare det er jeg som er rar som ser for meg en person bak hvert nick, selv de jeg ikke "kjenner igjen". Ideen om denne tråden fungerte MYE bedre i hodet mitt For å svare da; ja, jeg er mamma til en gutt (sjokker ) og nei jeg er ikke alenemamma gjennomsnittlig..tja..håper ikke det?! Hvordan ser du for deg meg bak mitt nick da? :-)
MamsenMedToSmå Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #19 Skrevet 2. juni 2014 Jeg tenker at du er åpensinnet. Lite dømmende, drømmende, snill, familiekjær, litt vimsete, velmenende, glad i å lære om andre kulturer eller levemåter, kreativ og romantisk. Du er en dame på 30-40 år som har to barn sammen med en mann du traff da du var ganske ung. Du føler du hører sammen med denne mannen. Du er romantisk og drømmer om å bli behandlet som en prinsesse, f eks en overraskelses tur til venecia eller roseblader på senga. Men du er realistisk og "tilgir" mannen din for at han ikke alltod har tid til romantikk i en travel hverdag. Du liker sex- det gir deg nærhet og ro. Du sliter av og til med å være tålmodig nok, men du er en person mennesker blir glad i. Folk setter seg ved siden av deg på bussen for å prate og unger liker deg. Du har en historie med et anstrengt forhold til et familiemedlem- det går litt bedre nå... du har evnen til å bli oppriktig glad på andres vegne. Du har evnen til å være fornøyd med det du har og gjøre det beste ut av situasjoner. Du er tilgivende og leter etter det gode i alle menneskrr du møter. Som barn ville du leke med alle og passet inn både blandt de kule og de sære. Anonymous poster hash: efaea...ab4 Wow. Takk for grundige svar! En del feil, men også mye riktig. Gøy gøy!
MamsenMedToSmå Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #20 Skrevet 2. juni 2014 Haha, kanskje bare det er jeg som er rar som ser for meg en person bak hvert nick, selv de jeg ikke "kjenner igjen". Ideen om denne tråden fungerte MYE bedre i hodet mitt For å svare da; ja, jeg er mamma til en gutt (sjokker ) og nei jeg er ikke alenemamma gjennomsnittlig..tja..håper ikke det?! Hvordan ser du for deg meg bak mitt nick da? :-) Jeg ser for meg at du er rundt 175 cm, mellomblond og slank. Ca 35 år. Du har mann og barn. Kontorjobb hvor du går med dressjakke, men den er ofte litt krøllete fordi du ikke har hatt tid til å stryke den. Har tatt noen fag på universitetsnivå, men ingen konkret utdannelse. Kanskje du jobber innen HR? Bruker store deler av fritiden på barn og familie, men hat noen få gode venner du møter innimellom over ett glass vin.
Gjest Mor til tre hjerter Skrevet 2. juni 2014 #21 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Hva tror dere om meg utifra nick og evnt ting dere har sett jeg har skrevet? Alder,bosted, familie, yrke, utseende osv? Noen flere som vil slenge seg på? midten av tjueåraBor i Oslo En gutt Sykepleier Mørk farge på håret Blå øyne og et hvitt smil Hva tror du om meg? Endret 2. juni 2014 av Mor til tre hjerter
mammsien Skrevet 2. juni 2014 #22 Skrevet 2. juni 2014 Ut i fra nicket tenker jeg, Koselig jente, alenemamma (såg at det var feil) ca 30 år, familiekjær, ønsker det beste for de fleste. Jobber innen helse tror jeg... lilleputt er ca 2-3 år og en stor sjarmør Hva tror du om meg da?
MamsenMedToSmå Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #23 Skrevet 2. juni 2014 Hva tror dere om meg utifra nick og evnt ting dere har sett jeg har skrevet? Alder,bosted, familie, yrke, utseende osv? Noen flere som vil slenge seg på? midten av tjueåraBor i Oslo En gutt Sykepleier Mørk farge på håret Blå øyne og et hvitt smil Hva tror du om meg? Hehe, gøy! Noe riktig og noe feil Jeg tror du er mellom 25 og 30, lysebrunt hår og blå/grønne øyne. Er mamma til tre og har samboer. Bor på landet, men har bodd mer sentralt tidligere. Jobber i helsevesenet eller med barn
MamsenMedToSmå Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #24 Skrevet 2. juni 2014 Ut i fra nicket tenker jeg, Koselig jente, alenemamma (såg at det var feil) ca 30 år, familiekjær, ønsker det beste for de fleste. Jobber innen helse tror jeg... lilleputt er ca 2-3 år og en stor sjarmør Hva tror du om meg da? Ingen tvil om at lilleputt er en storsjarmør hvertfall, Hehe Jeg tror du er rundt 30, har ett barn og kanskje gravid med nr to? Ikke gift, men samboer. Jeg tror du har lyst hår og er mye blid. Jobber innen IT og har deltidsstilling. Tror du har stort nettverk og er veldig sosial. Bruker mye av fritiden sammen med venner og deres barn.
Gjest Mor til tre hjerter Skrevet 2. juni 2014 #25 Skrevet 2. juni 2014 Hva tror dere om meg utifra nick og evnt ting dere har sett jeg har skrevet? Alder,bosted, familie, yrke, utseende osv? Noen flere som vil slenge seg på? midten av tjueåraBor i Oslo En gutt Sykepleier Mørk farge på håret Blå øyne og et hvitt smil Hva tror du om meg? Hehe, gøy! Noe riktig og noe feil Jeg tror du er mellom 25 og 30, lysebrunt hår og blå/grønne øyne. Er mamma til tre og har samboer. Bor på landet, men har bodd mer sentralt tidligere. Jobber i helsevesenet eller med barn hoho 1 feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå