Gå til innhold

herreferd!!!!! drittunger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan be kjæresten hjelpe til og rydde osv og han gjør det med glede. Men. Jeg må gå etter han og rydde opp halvparten fordi han bare rydder halveis!!! Fordi han er voksen irriterer det meg helt grenseløst!!!

Anonymous poster hash: fa916...d9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han gjør sikkert det beste han kan. Ikke sikkert du er helt perfekt, heller!

Anonymous poster hash: 59971...e96

Skrevet

Det må da kunne gå ann å rydde opp alt og ikke bare la halvpart ligge igjen. Jeg kan jo da ikke sette meg ned fordi han tok den delen og jeg den. Neida. Jeg må gå over der han har vært for og dobbeltsjekke.

Skrevet

dere har ulike meninger om hva "ryddig" er, snakk om det, møt hverandre på midten.

Anonymous poster hash: 87985...1eb
Skrevet

Hva hadde dette med drittunger å gjøre? :huh:

Skrevet

Han gjør sikkert det beste han kan. Ikke sikkert du er helt perfekt, heller!

Anonymous poster hash: 59971...e96

Man må faktisk kunne forvente at voksne mennesker har evne til å rydde. Selv om de er menn.

Anonymous poster hash: 078f2...8fd

Skrevet

Jeg synes det er drittunge oppførsel

Skrevet

Haha, tenkte faktisk det samme når jeg sto med oppvaska i dag.. Jeg tar ALLTID oppvaska etter middagen selv om han (noen ganger) tilbyr seg å gjøre det. Greia er at det han definerer som å ta oppvaska er å fylle grytene bed vann og zalo, og la det stå..til jeg vasker det opp ordentlig. Så jeg vet jo at det blir jeg som må ta det selv, derfor gjør deg det bare med en gang.. Er dette en taktikk fra deres side tro…? "jeg gjør det på en rævva måte sånn at hun heller vil gjøre det selv.." ?? Makan..

Skrevet

Haha, tenkte faktisk det samme når jeg sto med oppvaska i dag.. Jeg tar ALLTID oppvaska etter middagen selv om han (noen ganger) tilbyr seg å gjøre det. Greia er at det han definerer som å ta oppvaska er å fylle grytene bed vann og zalo, og la det stå..til jeg vasker det opp ordentlig. Så jeg vet jo at det blir jeg som må ta det selv, derfor gjør deg det bare med en gang.. Er dette en taktikk fra deres side tro…? "jeg gjør det på en rævva måte sånn at hun heller vil gjøre det selv.." ?? Makan..

Ja, det er en typisk passiv-aggressiv taktikk og ikke noe du bør finne deg i å leve med.

Anonymous poster hash: 82454...fd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...