Gå til innhold

Mistet mange kilo...problem med sommerklær :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig er jeg superglad for at jeg det siste året har greid å slanke meg nesten førti kilo. Men...vi har skikkelig stram økonomi og nye klær til ungene går foran nye til oss. Jeg har ikke kjøpt klær de siste år, men i år har jeg et "problem". Jeg er gått fra 48 til 38 i størrelse. Og jeg har ingenting å gå i :-(. Jeg mener ingenting.

Noen tips til steder med veldig billige men fine klær? Jeg vet jo ikke hvor jeg skal gå engang for jeg er vant til å handle i tykke avdelingen på hm. Og hva kan jeg gå i? Jeg er 40...har jo pleid å kjøpe tøy fordi det passet...ikke fordi de var fine.

Tips :-)

Anonymous poster hash: 2b82f...6a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant en del fint på Sparkjøp når jeg var i samme situasjon :)

Og gratulerer med vekttap :)

Skrevet

Så flink du har vært!

Kjøp et par knebukser på HM eller Cubus og noen lette topper/tskjorter så har du litt å starte med.

Følg med på tilbud, de har ofte ta 3 og betal for 2 osv. Du kan faktisk få en ok garderobe for en tusenlapp om du er litt om deg. Og det syns jeg at du fortjener :)

Hiv på en sommerkjole til 198 også så er du dekket for hele sommeren ☀️

Skrevet

Ellos, spar kjøp, kaphal har mye fint på tilbud.

Jeg var 54 og er nå 40/42. Med dårlig økonomi så har det blitt et par kjoler og skjørt. Sydd om noe av det gamle tøyet (misliker sying, men penger spart :) )

Skrevet

De har fått masse fint på HM. Gratulerer så mye med vekttapet, du har gjort en kjempejobb!! :-)

Anonymous poster hash: fa23c...b41
Skrevet

Godt jobba! :D

HM, Cubus, Zara, Lindex, Vero Moda, Kappahl... Mange muligheter! Ville kjøpt 1-2 shortser (dongeri, svart, lys), evt ei knebukse (eller ei langbukse som kan rulles opp) to-tre enkle hvite t-skjorter, ei hvit skjorte, et lyst skjørt (gjerne med farger), eventuelt en sommerskjole :) Tenk at alt du kjøper skal kunne kombineres.

Hvis du har små barn er kanskje hvitt upraktisk da, menmen :P

Skrevet

Egentlig er jeg superglad for at jeg det siste året har greid å slanke meg nesten førti kilo. Men...vi har skikkelig stram økonomi og nye klær til ungene går foran nye til oss. Jeg har ikke kjøpt klær de siste år, men i år har jeg et "problem". Jeg er gått fra 48 til 38 i størrelse. Og jeg har ingenting å gå i :-(. Jeg mener ingenting.

Noen tips til steder med veldig billige men fine klær? Jeg vet jo ikke hvor jeg skal gå engang for jeg er vant til å handle i tykke avdelingen på hm. Og hva kan jeg gå i? Jeg er 40...har jo pleid å kjøpe tøy fordi det passet...ikke fordi de var fine.

Tips :-)

Anonymous poster hash: 2b82f...6a2

Liker ikke å anbefale folk å handle på kreditt, men tror jeg hadde gjort det i ditt tilfelle... H&m har handlekonto der du kan dele opp betalingen og betale feks 150 kr i mnd (avhengig av hvor mye du handler)

For du fortener virkelig noen fine klær når du har vert så flink!!! Har vert tykk selv, normalvektig nå, og hadde blitt deppa av å måtte gå i de gamle "teltene" jeg brukte før! Det er sommer, tid for å vise resultatet av lang tida slit! ;) Jeg hata somrene før! Nå elsker jeg det! Kan gå med singleter og korte shortser igjen! WOHO! ;)

Anonymous poster hash: d2407...8d0

Skrevet

HM, Cubus, Zara, Lindex, Vero Moda, Kappahl... Mange muligheter! Ville kjøpt 1-2 shortser (dongeri, svart, lys), evt ei knebukse (eller ei langbukse som kan rulles opp) to-tre enkle hvite t-skjorter, ei hvit skjorte, et lyst skjørt (gjerne med farger), eventuelt en sommerskjole :) Tenk at alt du kjøper skal kunne kombineres.

Du liker hvitt? :D

Har nettopp kjøpt meg kvit topp, den varte i et døgn før det kom ketchupflekk på! Gir opp å kjøpe hvite klær nå! :P

Skrevet

Du liker hvitt? :D

Har nettopp kjøpt meg kvit topp, den varte i et døgn før det kom ketchupflekk på! Gir opp å kjøpe hvite klær nå! :P

Gjør det, det går til alt, men det er ikke veldig praktisk skal jeg innrømme ;)

Anonymous poster hash: fa70d...e31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...