Gå til innhold

tekkelig bekledning hjemme


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor midt i sentrum og har veranda ut mot gata. "Kan" jeg gå ut i shorts og bh og legge meg bak gjerdet der, eller er det noe man bare ikke gjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan! Folk soler seg da overalt nå for tiden:)

Skrevet

Har flyttet fra en plass uten naboer så jeg må spørre noen ;) 

Skrevet

Du må gjerne ligge naken for min del



Anonymous poster hash: 8c2be...008
Skrevet

Men jeg ville muligens bli et hett tema rundt bordene på kafeen rett ved siden av her om jeg gikk ut naken ;)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Bare gå ut og kos deg :) gjerne i bikinitruse og bh også, null stress :)

Skrevet

hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...