Gå til innhold

Bør jeg klippe meg?? Bilde


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så langt hår nå. Og vurderer å klippe skulderkort.

Gjort dette før og angrer alltid. Men får alltid lyst til å gjøre det igjen:p

 

Hva syns du?:)

 

Anonymous poster hash: 28b47...ce4

post-42-642671_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det synes jeg ikke :)

Fin genser forresten! hvor har du kjøpt den? 



Anonymous poster hash: df83a...37e
Skrevet

Syns du ikke skal klippe deg :)

 

Anonymous poster hash: 72965...b81

Skrevet

For å se om du kler skuderkort bør man jo se ansiktet.. Men i allefall kunne du klippet 3-4 cm på lengden.. Litt slitt nederst, sånn blir det jo med langt hår.

Skrevet

Nei, men du kan godt klippe det opp 10-15 cm.



Anonymous poster hash: 08059...270
Skrevet

Huff. Nå ble det mer vanskelig!! Hehe..

Blir alltid så lei av langt hår, for jeg tar meg aldri tiden og fikse det. Også blir det fort slitt ja. Slik som nå..

 

Tror ansiktet mitt tåler skulderkort, meeen... Kanskje ikke.

 

Tusen takk! Genseren er kjøpt på b-young:) et år siden nå da..:)

 

Anonymous poster hash: 28b47...ce4

Skrevet

Å klippe seg er bare så utrolig deilig! Og skulderlangt er jo ikke noe farlig. Det er fortsatt langt, du får satt det opp, men det er samtidig mye lettere og friere! Dessuten vokser det jo ut igjen.

 

Jeg syns at såpass langt og slitt hår ikke er pent. Det må klippes litt i fasong, iallefall.

Skrevet

Å klippe seg er bare så utrolig deilig! Og skulderlangt er jo ikke noe farlig. Det er fortsatt langt, du får satt det opp, men det er samtidig mye lettere og friere! Dessuten vokser det jo ut igjen.

 

Jeg syns at såpass langt og slitt hår ikke er pent. Det må klippes litt i fasong, iallefall.

Sant det. Mitt hår er så og si alltid slitt. Slitsomt!! Har egentlig litt mer krøller enn på bildet, så er egentlig konstant uregjerlig:p

 

Anonymous poster hash: 28b47...ce4

Skrevet

Jeg hadde samme lengde som deg, og klippet lang bob. Min beste avgjørelse! Nå må jeg jo stelle håret for at det skal ligge fint, og det er nesten gjort på et blunk. Tørker fort gjør det også!

 

Anonymous poster hash: 13424...09e

Skrevet

Ja frister veldig. Bare føler at jeg blir mindre jentete med kort hår. Og at jeg føler meg som en grå mus.

 

Alle flotte kjendisdamene har jo laaaangt fint hår. Grrr!!!:P

 

Anonymous poster hash: 28b47...ce4

Skrevet

Når man er lei, er det bare å klippe :) Det vokser jo ut igjen? Og man lever bare en gang :P

 

Jeg hadde det slik som deg, nesten til rumpa og slitt i tuppene. Vaskingen, tørkingen og div kurer(hjalp ikke), jeg syntes ble bare irritert på håret.

 

Klipt meg skulderlangt(litt lenger) og er kjempefornøyd!

Har ikke rett-av klipp(noe så kjeeedelig). Jeg har fått frisøren til å klippe akkurat slik jeg vil ha, ingen spesifikk frisyre. Mer gradert etter hodeformen. En frisyre som passer meg bedre, uten tvil. Ser yngre ut faktisk! Hadde samme frisyren for +15 år siden, og jeg ser nesten ikke forskjell på meg selv :D

 



Anonymous poster hash: f9d1a...ec0
Skrevet

Klipp det litt opp da for forandringen sin skyld

Og klipp bort det slitte

Ikke klipp for mye av, min mening

:)

 

Anonymous poster hash: 72965...b81

Skrevet

Hjelpes.. Forskjellige meninger.. Hehe.

Tror jeg har gjort dette 3 ganger før. Klipt, angret, vokst ut.. Blitt lei.. Og klipt meg igjen. Haha. Nå har jeg spart de siste tre årene så. Kanskje på tide igjen..

Man føler seg alltid så fresh med en gang!! Hehe :)

 

Anonymous poster hash: 28b47...ce4

Skrevet

Jeg liker laaaangt hår hos kvinner! Synes det er mest feminin.

Ville klipt maks fem cm. ;-)

Skrevet

Hjelpes.. Forskjellige meninger.. Hehe.

Tror jeg har gjort dette 3 ganger før. Klipt, angret, vokst ut.. Blitt lei.. Og klipt meg igjen. Haha. Nå har jeg spart de siste tre årene så. Kanskje på tide igjen..

Man føler seg alltid så fresh med en gang!! Hehe :)

 

Anonymous poster hash: 28b47...ce4

Hvor ofte har du klipt håret mens du har spart det?

Jeg tror du har gjort det alt for sjeldent og det er derfor det er slitt.

Som jeg skrev over mener jeg at det holder med 10-15 cm. Kure ca . hver 7-10 dag og stusse hver 3-4 mnd.

 

Anonymous poster hash: 08059...270

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...