Gå til innhold

Hvilke planer har du for sommeren 2014? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ingen planer foreløpig, kanskje jeg kan få litt inspirasjon? :)

Anonymous poster hash: f314c...c9b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pusse opp huset. Legger klar campingutstyr slik at vi på kort varsel (etter værmelding) kan ta en tur til Dyreparken.

Skrevet

Kjøpt oss campingvogn, impulskjøp, så blir noe fjellturer med den, og kanskje litt ellers, men vi har ingen planer :)

Anonymous poster hash: c60bb...35f
Skrevet

Jeg driver og tenker på en uke alene til varmere strøk. Mannen og barna tenker å gjøre sin ting.

Anonymous poster hash: 42712...37f

Skrevet

Jobbe hele sommeren. Det blir langtur til høsten og i jula. Vi reiser heller i vinterhalvåret og er hjemme om sommeren.

Anonymous poster hash: 1116c...a38

Skrevet

3 ukers biltur gjennom Europa, nærmere bestemt fra Italia og hjem. Herlig!

Og så 2 ukers hjemmeferie etter det. Håper på godvær, skal få shinet tomta hjemme:)

Anonymous poster hash: c27db...e94
Skrevet

Har planer om fødsel, hehe! Så får vi se an formen etter det, men håper på en del fine båtturer, og dagsturer til sjøbyene på øst- og sørlandet :)

Anonymous poster hash: 7d77d...532
Gjest Julia1984
Skrevet

2 uker til Mallorca, 2 uker til USA og resten av tiden skal vi være hjemme med forhåpentligvis mange late dager på stranden med barna

Skrevet

Har ikke lagt ferdig noen av planene enda, men vi tenker en 2-3 ukers tur til Frankrike eller Italia, 1 uke i Irland/Nord-Irland, 1 uke i Danmark også skulle vi ha tatt 7-10 dager med Norges ferie for å besøke familie og opplevd litt av all den fantastiske naturen Norge har å by på..

Da spørs det om ikke planene ble større enn lommeboka så vi får se hva vi får til i sommer..

Anonymous poster hash: b8a3e...239
Skrevet

Jeg skal seks uker til karibien med datteren min å besøke venner der:) drar om akkurat en mnd i dag :)

Skrevet

Vi skal kjøre med campingvogn til Kroatia. Barna og jeg har lenger ferie enn mannen og tar nok dagsturer rundt forbi ev reiser inn til han noen netter (han pendler og bor i campingvogna).

Skrevet

dyreparken,Mikkelparken og lilleputthammer-parken :)

Anonymous poster hash: 317b0...e80
Skrevet

Jeg skal føde, regner med det blir litt kort varsel for dere å organsiere det :)

Mini skal være med nærmeste familien til Hunderfossen.

Anonymous poster hash: 5233f...df4
Skrevet

Abra Havn, Kardemommeby, Hunderfossen, Sommerfesten på Giske og Astrid Lindgrens Verden. Så parferie til Skotland på sensommeren :)

Anonymous poster hash: 3a21e...c62

Skrevet

En uke til Danmark og Legoland :) og Dyreparken og bo i Abra Havn.

Skrevet

Jeg skal seks uker til karibien med datteren min å besøke venner der:) drar om akkurat en mnd i dag :)

Ååå heldig! Jeg vil væ'me ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...