amandine Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Jeg vil gjerne starte en blogg. Helt for meg selv, for å ha et sted å samle alle oppskriftene mine, sånn at jeg har dem tilgjengelig uansett hvor jeg måtte befinne meg uten å måtte drasse med meg den gamle gode lefsen av en håndskrevet kokebok... Men jeg er laaaaangt fra en rosablogger in spe, dette er helt fullstendig upløyd mark. Så erfaringer og tips? Bring it on!
Leselyset Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Bedre tips: USB-minnepenn.Lag filer med grupperinger, så er det bare å føre inn på den, den kan du ta med deg over alt
Fullrulle86 Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Vi har laget en familie blogg, utelukkende med oppskrifter. Den er kun ment som et oppslagsverk for oss, alså jeg, mine søsken og min mor! Her legger vi ut alt fra mormors kjøttkaker til gode oppskrifter vi har prøvd ut selv! Kjempe greit! Så slipper vi ringe til hverandre hele tiden og rote frem oppskrifter i kjøkkenskapet Søstera mi har gjort det sånn at bloggen kommer opp viss en søker på bloggnavnet, men innleggene kommer ikke opp på google viss du f.eks. søker kjøttkaker. Viss jeg har forstått det rett er ikke innleggene søkbare. Så den er ganske privat! Vi bruker wordpress.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Bedre tips: USB-minnepenn. Lag filer med grupperinger, så er det bare å føre inn på den, den kan du ta med deg over alt hvorfor mener du dette er bedre??? Anonymous poster hash: 20b29...aca
amandine Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2014 Bedre tips: USB-minnepenn. Lag filer med grupperinger, så er det bare å føre inn på den, den kan du ta med deg over alt Hele poenget er for meg at jeg vil ha adgang til den fra over alt, men ikke nødvendigvis ha den med meg så jeg kan miste den..
amandine Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2014 Vi har laget en familie blogg, utelukkende med oppskrifter. Den er kun ment som et oppslagsverk for oss, alså jeg, mine søsken og min mor! Her legger vi ut alt fra mormors kjøttkaker til gode oppskrifter vi har prøvd ut selv! Kjempe greit! Så slipper vi ringe til hverandre hele tiden og rote frem oppskrifter i kjøkkenskapet Søstera mi har gjort det sånn at bloggen kommer opp viss en søker på bloggnavnet, men innleggene kommer ikke opp på google viss du f.eks. søker kjøttkaker. Viss jeg har forstått det rett er ikke innleggene søkbare. Så den er ganske privat! Vi bruker wordpress. Wordpress, altså. Ok! Skal ta meg en kikk! Var noe sånt jeg tenkte på. Privat, så ikke åpen for allverden, men med mulighet til å dele kokosbollene mine med søsteren, for eksempel.
Mrs.PIN Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Blogspot er ganske enkelt! Der kan du velge selv hvem som skal være lesere og du kan ha den åpen kun for deg selv;) Fikses enkelt i innstillingene! Jeg har det;)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Enig i blogspot. Enkel bloggplattform Har prøvd wordpress og blogg.no. Tungvint for nybegynnere syns jeg, og da har jeg prøvd de ETTER flere blogspot blogger Anonymous poster hash: b44ef...2a8
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Jeg har bare laget egne mapper på hotmailen min. Veldig greit. Der har jeg også en kalender jeg deler med mannen der vi skriver inn alle hendelsene i bhg, skole osv. Anonymous poster hash: 1905c...1b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå