Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Samboer skulle ha levert inn master 31 mai, men han og typen han skriver sammen med fikk utsettelse til august. Vi fikk baby sammen i april, så hun kom jo midt kopi all skrivinga hans. Det som irriterer meg er hvor lat han er med arbeidet sitt. Han tar skippertak og drar heller litt senere på dagen for så å være borte til langt på kveld, de dagene han jobber hardt. Så idag ridder han ikke være på skolen og er på tur hjem nå. Fint vær ute, veldig tilfeldig han skal hjem da? Jeg bidrar mest med min inntekt og vet det endrer seg når han skal i jobb, men greier ikke la være å irritere meg over at han faktisk ikke er villig nok til å få unna den masteren sin.. Jobba ræva av meg helt til uke 35 av sv.skapet for at vi skulle ha en grei inntekt frem til han får ferdig utdanning og får seg jobb. Vi har to barn i hus å forsørge.. Anonymous poster hash: 71411...016
MrsMilla Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Høres ut som at han har tid til en ekstrajobb for å sikre dere en bedre inntekt siden han har tid til å sitte ute i sola....Alternativt kan han ta større del hjemme nå siden han har best tid.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Prater du med ham om det? Vet han hvordan du føler det? Kvinner og menn tenker gjerne litt ulikt - det er lurt å prate før irritasjonen tar overhånd... Anonymous poster hash: 73d73...041
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Har nevnt det for han, ja. Men uansett, nå ble han igjen på universitetet uten å si fra fordi jeg spurte han hvorfor han skulle hjem. Sikkert like greit. Han har en liten deltidsjobb, 4 dager i mnd.. Anonymous poster hash: 71411...016
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Herlighet - jeg tar master ved siden av to jobber og barn... be han ta seg ei pære. Anonymous poster hash: bfc37...59c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Han bure da kunne gjøre seg ferdig nå slik at han kan ta seg full sommerjobb frem til han får annen fast jobb. Er vanlig at man jobber en god del i tillegg til studier og ikke bare 4 dager i mnd. Anonymous poster hash: ee7aa...b2a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Vet ikke helt om jeg er enig.... Jeg er student (heltid) og har jobbet ved siden av deltid også da... men.. Jeg har hatt mange "fridager" fordi jeg har droppet forelesning, og jeg er ekspert på skippertak. Vil si jeg hatt ganske mye fri fordi jeg ikke har jobbet med skolearbeidet jeg skulle. Hele dette skoleåret har jeg kun fått A som karakter på alle eksamner. Så ja.. jeg synes på en måte at jeg fortjener den ekstra fritiden... selvom det av og til irriterer mannen at han har jobb fra 8-16 hver dag og ikke kan sove lenge... Anonymous poster hash: f07e7...272
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Du er vel i permisjon nå da, hvorfor klager du? Kan dere ikke nyte tiden dere får sammen nå, når begge har fri med den lille. La han arbeide med skolen slik han mener er best for seg selv. Etterpå kan jo du også bli student, det er utrolig gøy Anonymous poster hash: e176e...d57
Havhesten Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Ta en alvorlig prat om økonomi, forventninger osv. Høres ikke lurt ut å utsette, men når det er gjort må tiden brukes konstruktivt. Still krav til ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå