Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Dette var verre enn The red wedding! Herre, for en episode! Anonymous poster hash: acca7...e81
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Enig. Grusom slutt. Helt feil... sjokk :-( Anonymous poster hash: 66f0c...31c
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Enig. Grusom slutt. Helt feil... sjokk :-( Anonymous poster hash: 66f0c...31c Har lest boka, så det som skjedde kom i og for seg ikke som et sjokk. Men de hadde virkelig gjort det grusomt, mye verre enn beskrevet i boka. Og jeg likte karakteren så godt at jeg synes det var verre enn The red wedding - selv om jeg visste om det også, og selv om også det var mye verre enn i boka. Anonymous poster hash: acca7...e81
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Ja, fysj! Det smellet sitter i meg enda. Jeg var helt i sjokk etter at episoden var ferdig:( Generelt en grusom episode.. Anonymous poster hash: 317ac...f77
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Bare det ikke er Tyrion dere snakker om!!! Får ikke sett episoden før mannen kommer hjem på fredag (må vente på han vettu) Anonymous poster hash: 5e7f4...5ff
tante grusom master of law Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Ååå blir nysgjerrig nå. Får ikke sett før på lørdag.
Kanutten83 Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Vet ikke helt om jeg tør å begynne på sesongen nå jeg... Så mange ganger som jeg har sittet sjokkert tilbake i de andre sesongene...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 jeg syns serien er bedre enn bøkene, men ja sikkelig nasty slutt på episoden. are you fighting THAT! Anonymous poster hash: ec830...11b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #10 Skrevet 3. juni 2014 Tyrions trial by combat. Gled dere til resten Anonymous poster hash: 83c9a...23b
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 Utrolig bra, ekkel, ufyselig døssbra scene på slutten ja elsker den serien!!!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #12 Skrevet 3. juni 2014 Bryllupet til joffrey dere snakker om? Nei, det kan ikke sammenliknes! Anonymous poster hash: acca7...e81
LittLykkelig Skrevet 3. juni 2014 #13 Skrevet 3. juni 2014 Likte den serien før, men nå dropper jeg den. Synes det blir så drøyt. Babyer som settes ut for å bli spist, voldtekter, korsfesting osv. Æsj føler meg helt svart innvendig når jeg ser det.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #14 Skrevet 3. juni 2014 Likte den serien før, men nå dropper jeg den. Synes det blir så drøyt. Babyer som settes ut for å bli spist, voldtekter, korsfesting osv. Æsj føler meg helt svart innvendig når jeg ser det. Hoho, jeg liker det jeg! Anonymous poster hash: 970ae...d67
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #15 Skrevet 3. juni 2014 Likte den serien før, men nå dropper jeg den. Synes det blir så drøyt. Babyer som settes ut for å bli spist, voldtekter, korsfesting osv. Æsj føler meg helt svart innvendig når jeg ser det. Babyene som ble satt ut ble jo ikke spist. Anonymous poster hash: acca7...e81
Kanutten83 Skrevet 3. juni 2014 #16 Skrevet 3. juni 2014 Likte den serien før, men nå dropper jeg den. Synes det blir så drøyt. Babyer som settes ut for å bli spist, voldtekter, korsfesting osv. Æsj føler meg helt svart innvendig når jeg ser det. Babyene som ble satt ut ble jo ikke spist. Anonymous poster hash: acca7...e81 Hva skjedde med de da? Jeg fryktet også at de ble spist siden de ble ofret som de sa... Ble de oppdratt og forvandlet da?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #17 Skrevet 3. juni 2014 Likte den serien før, men nå dropper jeg den. Synes det blir så drøyt. Babyer som settes ut for å bli spist, voldtekter, korsfesting osv. Æsj føler meg helt svart innvendig når jeg ser det. Babyene som ble satt ut ble jo ikke spist. Anonymous poster hash: acca7...e81 Hva skjedde med de da? Jeg fryktet også at de ble spist siden de ble ofret som de sa... Ble de oppdratt og forvandlet da? SPOILER ALERT!!!!! De ble forvandlet til white walkers. Anonymous poster hash: acca7...e81
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #18 Skrevet 3. juni 2014 Presterte å avbryte opptaket, hadde glemt at det var mandag! Argh! Går det i reprise? Anonymous poster hash: cccd0...7bb
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #19 Skrevet 3. juni 2014 Presterte å avbryte opptaket, hadde glemt at det var mandag! Argh! Går det i reprise? Anonymous poster hash: cccd0...7bb Reprise hvor? Jeg ser det på HBO, da har jeg tilgang på alle sendte episoder hele tiden. Anonymous poster hash: acca7...e81
Kanutten83 Skrevet 3. juni 2014 #20 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Likte den serien før, men nå dropper jeg den. Synes det blir så drøyt. Babyer som settes ut for å bli spist, voldtekter, korsfesting osv. Æsj føler meg helt svart innvendig når jeg ser det. Babyene som ble satt ut ble jo ikke spist. Anonymous poster hash: acca7...e81 Hva skjedde med de da? Jeg fryktet også at de ble spist siden de ble ofret som de sa... Ble de oppdratt og forvandlet da? SPOILER ALERT!!!!! De ble forvandlet til white walkers. Anonymous poster hash: acca7...e81 Ble faktisk litt glad for det, for akkurat det at de ble ofret og spist har plaget meg veldig! Men nå "overlever" de i hvertfall Takler det meste i den serien, men akkurat når det går på barna sliter jeg faktisk en stund i etterkant... Som da Joffrey ga ordre om å drepe alle bastardene til "faren", og de dreper den lille babyen på bordellet... Jeg var hakket unna fra å hoppe inn i tv'n for å kaldkvele jævelen som gjorde det! Med så mange som dør i den serien så håper jeg faktisk Joffrey er en av de snart! Endret 3. juni 2014 av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #21 Skrevet 3. juni 2014 Presterte å avbryte opptaket, hadde glemt at det var mandag! Argh! Går det i reprise? Anonymous poster hash: cccd0...7bb Reprise hvor? Jeg ser det på HBO, da har jeg tilgang på alle sendte episoder hele tiden. Anonymous poster hash: acca7...e81 På Cmore. Tror vi kan se det på nett, men hadde tenkt å lagre hele serien. Noe jeg nå har klart å spolere... Anonymous poster hash: cccd0...7bb
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #22 Skrevet 3. juni 2014 Han er død nå😁 ble forgiftet. Det var en deilig scene😈 Likte den serien før, men nå dropper jeg den. Synes det blir så drøyt. Babyer som settes ut for å bli spist, voldtekter, korsfesting osv. Æsj føler meg helt svart innvendig når jeg ser det. Babyene som ble satt ut ble jo ikke spist. Anonymous poster hash: acca7...e81 Hva skjedde med de da? Jeg fryktet også at de ble spist siden de ble ofret som de sa... Ble de oppdratt og forvandlet da? SPOILER ALERT!!!!! De ble forvandlet til white walkers. Anonymous poster hash: acca7...e81 Ble faktisk litt glad for det, for akkurat det at de ble ofret og spist har plaget meg veldig! Men nå "overlever" de i hvertfall Takler det meste i den serien, men akkurat når det går på barna sliter jeg faktisk en stund i etterkant... Som da Joffrey ga ordre om å drepe alle bastardene til "faren", og de dreper den lille babyen på bordellet... Jeg var hakket unna fra å hoppe inn i tv'n for å kaldkvele jævelen som gjorde det! Med så mange som dør i den serien så håper jeg faktisk Joffrey er en av de snart! Anonymous poster hash: 2aea2...692
Kanutten83 Skrevet 3. juni 2014 #23 Skrevet 3. juni 2014 Han er død nå ble forgiftet. Det var en deilig scene Likte den serien før, men nå dropper jeg den. Synes det blir så drøyt. Babyer som settes ut for å bli spist, voldtekter, korsfesting osv. Æsj føler meg helt svart innvendig når jeg ser det. Babyene som ble satt ut ble jo ikke spist. Anonymous poster hash: acca7...e81 Hva skjedde med de da? Jeg fryktet også at de ble spist siden de ble ofret som de sa... Ble de oppdratt og forvandlet da? SPOILER ALERT!!!!! De ble forvandlet til white walkers. Anonymous poster hash: acca7...e81 Ble faktisk litt glad for det, for akkurat det at de ble ofret og spist har plaget meg veldig! Men nå "overlever" de i hvertfall Takler det meste i den serien, men akkurat når det går på barna sliter jeg faktisk en stund i etterkant... Som da Joffrey ga ordre om å drepe alle bastardene til "faren", og de dreper den lille babyen på bordellet... Jeg var hakket unna fra å hoppe inn i tv'n for å kaldkvele jævelen som gjorde det! Med så mange som dør i den serien så håper jeg faktisk Joffrey er en av de snart! Anonymous poster hash: 2aea2...692 Passende død! Eller han fortjente vel både det ene og andre først, men død er bedre enn levende. Grusom karakter, i likhet med en god del andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå