Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Skal planlegge litt middager fremover, men er egentlig veldig matlei. Dette har jeg i fryseren. Fleskfile Bacon Kyllingbryst Kjøttboller Prinskorv Kantareller Hamburgere Fryste grønnsaker Noen som har noen spennende retter jeg kan lage av dette? Anonymous poster hash: c599d...05a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Fleskfilet synes jeg er best i wok. Bacon kan du jo bruke når du lager hjemmelaget blomkålsuppe - enkelt og veldig godt med sprøstekt bacon som topping. Kyllingbryst - lag hjemmelaget karrigryte (kan fryses ned hvis du lager stor porsjon), er ikke så stress - velg de grønnsakene du liker, kok opp kraft med buljong, bland i karri og kokosmelk, smak til med salt pepper og chili, hvis du vil tykne den kan du ha oppi maizenamel (står på pakningen hvordan du gjør det) Kjøttboller - m hjemmelaget potetstappe m hvitløk og urter + grønnsaker prinskorv aner jeg ikke hva er - dersom det er pølse, hva med en pølseragu? Oppskrift på nettet - enkelt Hamburgere synes jeg er best med brød og salat og dressin - gatekjøkkenstyle ;-) Kantareller - kjøp reinsdyrskav, stek i panna sammen med kantarell og shampinjong (husket plutselig ikke hvordan det skrives...), ha oppi fløte og fersk dill, la det stå og putre en stund, serveres med stekte potetbåter (de trenger laaaang tid om du ikke koker dem først), eller hjemmelaget potetstappe (som du har igjen fra et av de andre måltidene... he he..) Vet ikke om det var så spennende... jeg ble sulten i allefall... ;-) Anonymous poster hash: a81a2...ebb
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Fleskfilet synes jeg er best i wok. Bacon kan du jo bruke når du lager hjemmelaget blomkålsuppe - enkelt og veldig godt med sprøstekt bacon som topping. Kyllingbryst - lag hjemmelaget karrigryte (kan fryses ned hvis du lager stor porsjon), er ikke så stress - velg de grønnsakene du liker, kok opp kraft med buljong, bland i karri og kokosmelk, smak til med salt pepper og chili, hvis du vil tykne den kan du ha oppi maizenamel (står på pakningen hvordan du gjør det) Kjøttboller - m hjemmelaget potetstappe m hvitløk og urter + grønnsaker prinskorv aner jeg ikke hva er - dersom det er pølse, hva med en pølseragu? Oppskrift på nettet - enkelt Hamburgere synes jeg er best med brød og salat og dressin - gatekjøkkenstyle ;-) Kantareller - kjøp reinsdyrskav, stek i panna sammen med kantarell og shampinjong (husket plutselig ikke hvordan det skrives...), ha oppi fløte og fersk dill, la det stå og putre en stund, serveres med stekte potetbåter (de trenger laaaang tid om du ikke koker dem først), eller hjemmelaget potetstappe (som du har igjen fra et av de andre måltidene... he he..) Vet ikke om det var så spennende... jeg ble sulten i allefall... ;-) Anonymous poster hash: a81a2...ebb Takk for gode forslag😊 Karrigryte er veldig aktuelt iallefall. Tar gjerne imot flere forslag om noen har? Alltids godt å ha noe i bakhånd. Anonymous poster hash: c599d...05a
Mamalarma Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Brun kyllingfilet på panne, trenger ikke gjennomsteikes, legg i ildfast form Steik bacon og legg over Ha fløte i steikepanna og bland inn tomatpure, la dette koke pittelitt. Hell over kyllingen. I ovnen på 200 grader i 20 minutt. Server med potetstappe, ris og salat til. En slager her i huset Kjøttboller og pasta, eller kjøttboller, poteter og grønnsaker og saus Hamburger som "gatekjøkkenmat" med pommes frites eller råstekte poteter er digg. Masse salat Grønnsaker - lapskaus og putt oppi pølse Det jeg kom på i farten
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Takk for forslag😊 Blir en form for karrikylling i dag. Noen flere med gode forslag? Anonymous poster hash: c599d...05a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå