Gå til innhold

Farlig uten solkrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker ikke så mye solkrem. Smører selvfølgelig hvis vi er på stranda hele dagen, men ikke før barnehagen. Tror de ansatte smører, men vi gjør ikke det hjemme. Nå i helgen har vi vært mye ute, men har ikke smurt dem. De har ikke blitt brent. De leker og løper inn og ut av skyggen. Sitter ikke lenge i sola. De er halvt iranske, så kanskje litt "bedre" hud enn dem vanlige nordmann.

Anonymous poster hash: 6f321...fb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde smurt uansett hudtype pga faren for hudkreft.

Hadde sikkert brukt lavere faktor på de som tåler mer, men hadde helt klart smurt.

Vanlig norsk hud er litt snedig å si, for jeg kjenner mange som tåler masse sol ;)

Skrevet

Ja, men er det økt fare fot hudkreft når huden ikke viser tegn til rødhet eller varme?

Skrevet

Du kan få kreft selv om du ikke smører deg, det gjelder dine barn også.

Du får også fortere rynker hvis du ikke smører deg.

Anonymous poster hash: ea690...7fc
Skrevet

Virkelig? Så solkrem er en nødvendighet? Jeg trodde der var om å gjøre og ikke bli brent og utvise solvett? Jeg bruker dagkrem med faktor 30 og oppholder meg mest i skyggen.

Skrevet

Virkelig? Så solkrem er en nødvendighet? Jeg trodde der var om å gjøre og ikke bli brent og utvise solvett? Jeg bruker dagkrem med faktor 30 og oppholder meg mest i skyggen.

Så med andre ord tar du bare vare på deg selv😳 Og virkelig; "så sol er en nødvendighet" Jøss.

Anonymous poster hash: ff968...cbd

Skrevet

Hvilken dagkrem og hvor kjøpte du den med faktor 30? Det er noe for meg! :-)

Anonymous poster hash: a2280...c18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...