Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 ganger de siste årene har jeg opplevd at mine nærmeste misforstår noe som er sagt eller skrevet og tolker det i aller verste mening. Plutselig får jeg nærmest hat-meldinger. Jeg har aldri med viten og vilje utført en ondskapsfull handling i hele mitt liv. Jeg er den som alltid setter andre først. Jeg bruker dagesvis på bordplasseringer ved tilstelninger slik at alle skal være komfortable med "naboen" jeg leverer tilbake 1 kroningen jeg fikk for mye og spør ofte om summen var riktig for det var en dyrere pris på varen når jeg er i butikken. Hvis jeg under noen omstendighet hadde oppfattet noe mine venner hadde sagt som så grusomt så hadde jeg ihverfall tatt kontak og spurt om det virkelig var riktig. Forstår godt at ting kan misforstås men da kan de ikke kjenne meg spesielt godt hvis man vil avslutte et 20 år gammelt vennskap pga en kommentar som ble misforstått. :(

Anonymous poster hash: 96ac7...051

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæææ?

Anonymous poster hash: ec34a...bf6

Skrevet

Du er som meg du. Du er en person som drives av ren samvittighet. Helt utrolig irriterende til tider, men heller å leve med for mye samvittighet enn for lite, mener jeg på. Får dårlig samvittighet av absolutt ALT. Og alle andre og alt kommer før en selv og ens egne behov.

Og vil ikke venninnen din tro på at det var en misforståelse, så tenk heller hva hun da prioriterer til. Hun velger å tro på feilen som ble gjort, enn å faktisk finne ut at du er du, du blir ofte misforstått-?
Vet det er vondt å tenke på og du klandrer deg nok selv, og tenker alt er din feil. Men det var HUN som misforstod kommentaren din. :)

Anonymous poster hash: 3007c...c54
Skrevet

Takk for gode ord :) helt riktig tror det må ha skjedd noe rart da samvittigheten ble delt ut for jeg fikk aaaalt for mye. Men jeg stusser jo litt når de vil gi slipp på lange gode vennskap uten en gang å forsikre seg om at jeg mente det de trodde jeg mente. HI

Skrevet

Takk for gode ord :) helt riktig tror det må ha skjedd noe rart da samvittigheten ble delt ut for jeg fikk aaaalt for mye. Men jeg stusser jo litt når de vil gi slipp på lange gode vennskap uten en gang å forsikre seg om at jeg mente det de trodde jeg mente. HI

Hehe det er samme her!!! Søstera mi fikk ikke en døyt av det som heter samvittighet!! Jeg er så engel iforhold til hu, hun er jo el diablo..:P

Var det jeg også tenkte på. Kanskje disse venninne har "lagret" mer "dårlige" ting på deg? At de kanskje har blitt krenket for noe du har kommet og sagt før, og uten at de har gjort noe med det. At ting bare har hopet seg opp og at dette var toppen av kaka av deres tålmodighet? Da må dem isåfall ha misforstått en del, for jeg ser veldig for meg hvordan du kan være, at det finnes ikke noenting vondt i deg og du vil alle vel. Kanskje dette er noe du vil forhøre deg om? At de har blitt leie deg? Syns det er trøttende å si og tenke på, men om du vil til bunns i det, og fortelle dem akk igjen at de misforstod, og vil de ikke høre, så er det ikke mer du kan gjøre. Da er det deres tap. Men selvsagt, må jo være kjempevondt for deg å sitte å tenke på dette :( Høres ut som om de ikke er noe å samle på om de skal være såpassa fjortisser.

Anonymous poster hash: 3007c...c54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...