Gå til innhold

Baby snart 10 mnd gråter og gråter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lenger! Hun skriker så mye hele tiden! Det eneste hun vil, er å bli båret. Ofte hjelper det ikke å sitte på fanget en gang, hun vil jeg skal reise meg opp... Har skjedd ganske plutselig siste uken. Tror ikke hun har vondt, for hun sover stort sett hele natten (18.30-5.00) og slutter å gråte med en gang jeg tar henne opp. Jeg har tre andre barn, og mener jeg kan litt om sånne små, men nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre! Jeg har jo ikke tid til å bære rundt på henne heller. 

Nå fikk jeg roet henne ned med smokken i vippestol foran tv (ja, desperat...). Noen som har et råd eller to??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bruke maitai (eller hva det heter) eller sjal. Ungene mine var slik så da knøt jeg de på meg foran eller bak (alt etter alder) så fikk de være med på dagens gjøremål. De fikk kos og nærhet, og jeg fikk unna husarbeid :)

Er nok bare nærhet hun vil ha, hun er nok så glad i mammaen sin;) Alternativt kan du jo få henne sjekket i tilfelle hun skulle være plaget med ørene. Da hjelper det på å bli bært rundt.

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: f88ed...7e2
Skrevet

Anbefaler også bæresjal. Noen babyer trenger ekstra nærhet og jeg tror at dersom de får det får man igjen for det senere, i form av trygge og fornøyde barn. Har selv en som er sånn. Har gått seg til litt nå da, da han har blitt bært mye fra fødselen. Men skjønner det er slitsomt ja, spesielt når man har flere barn! Kan også være et utviklingssprang og da er de ekstra klengete:) Bærer min på hofta, da får han sett litt å. Har bæresjal fra Dydimos som jeg er fornøyd med. Finnes noe som heter dydimos sling også. Kan jo sjekke det ut dersom dette er noe for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...