Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Da vi sto opp i dag, oppdaget jeg at ett-åringen min har en tykk bundt med øyevipper som ligger klistret inntil øyeeplet og ned under nedre kant på øyet. Ser vanvittig plagsomt ut, og jeg klarer ikke å få dem vekk fra øyet. Noen som har vært borti det? Går det over av seg selv? Anonymous poster hash: 6f1e4...dc7
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Oii.. skylle med vann?? Dusje ungen?? Veldig usedvanlig Anonymous poster hash: 076c4...978
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Kok opp saltvannsblanding og skyll! Se om det hjelper
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Som baby hadde jeg mange øyevipper som vokste feil vei nede, altså de vokste oppover og da inn mot øynene. Så på alle bilder fra den tiden så har jeg tårer i øynene fordi det irriterte. Mamma tok meg med til legen, hun fikk beskjed om at det mest sannsynlig endret seg til det normale men hvis ikke så kunne det opereres. Heldigvis ble det normalt etter noen mnd. Dette var på begynnelsen av 80-tallet og vet ikke hva behandlingen er i dag. Men det trenger ikke være dette, men går det ikke over så ta ungen med tul øegen. Egentlig rart hvis det er det jeg hadde fordi det skjer bare ikke over natta. Kanskje de bare har bøyd seg på et el annet vis? Anonymous poster hash: fc584...e18
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Som baby hadde jeg mange øyevipper som vokste feil vei nede, altså de vokste oppover og da inn mot øynene. Så på alle bilder fra den tiden så har jeg tårer i øynene fordi det irriterte. Mamma tok meg med til legen, hun fikk beskjed om at det mest sannsynlig endret seg til det normale men hvis ikke så kunne det opereres. Heldigvis ble det normalt etter noen mnd. Dette var på begynnelsen av 80-tallet og vet ikke hva behandlingen er i dag. Men det trenger ikke være dette, men går det ikke over så ta ungen med TIL LEGEN. Egentlig rart hvis det er det jeg hadde fordi det skjer bare ikke over natta. Kanskje de bare har bøyd seg på et el annet vis? Anonymous poster hash: fc584...e18 Til legen skulle det stå Anonymous poster hash: fc584...e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå