Gå til innhold

Hva lager du deg til matpakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger nye tips. Drar hjemmefra 0630, lunch er først kl 1130.

Anonymous poster hash: c0c85...c8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid grove polarbrød i fryseren, kjøper direkte fra fryseren i butikken så de er helt ferske.

Om morgenen tar jeg opp to polarbrød og har pålegg på dem mens de er frosne. Da tiner de til jeg skal spise lunsj, men pålegget blir ikke svett.

Har som regel med noe frukt i tillegg.

Anonymous poster hash: 99cd6...109
Skrevet

Vil gjerne ha fler tips :)

Skrevet

Tortillalefse med Philadelphia urteost smurt på, og spekeskinke. Rulles sammen og kuttes opp i små biter. Legger de i en matboks hvor jeg også legger en liten kjøleelement oppi. Veldig godt alternativ.

Anonymous poster hash: 1c7df...841

Skrevet

Brødskive med leverpostei! ;-)

Anonymous poster hash: 7985d...1e6
Skrevet

Knekkebrød, to med makrell i tomat og sannsynligvis et med smøreost. Gjerne en avokado ved siden av.

Skrevet

Prøver å variere for jeg er så lei mat i det siste har det gått mye i "omlettwraps", hjemmelaget salat ( gjerne med mango eller søtpotet lager det på morgenen også pleier jeg å ha med hjemmebakte grove rundtstykker til) søtpotetvaffel, hjemmelagde knekkebrød. 

Anonymous poster hash: 9d5aa...608
Skrevet

Jeg trenger noe som metter godt, og da lager jeg en "eggsandwich". Steker egg med hel plomme (som renner når jeg biter i den, jeg elsker det) og legger det mellom to skiver. Den ene skiven har leverpostei på seg. Etter det har kjølt seg ned kan man legge inn et salatblad hvis man vil. Lager to sånne og blir veldig mett - lenge!

Anonymous poster hash: c2897...bb9

Skrevet

Dytt

Skrevet

Har du kjøleskap på jobb? Jeg har knekkebrød, gulost eller magerost og yoghurt ståend fast på jobb. Tar med frukt eller evt brødskiver hjemmefra itillegg.

Anonymous poster hash: d9133...e3b

Skrevet

Har ikke tilgang på kjøleskap nei, og må satse på to måltid, så trenger litt variasjon.

Hi

Skrevet

Jeg trenger noe som metter godt, og da lager jeg en "eggsandwich". Steker egg med hel plomme (som renner når jeg biter i den, jeg elsker det) og legger det mellom to skiver. Den ene skiven har leverpostei på seg. Etter det har kjølt seg ned kan man legge inn et salatblad hvis man vil. Lager to sånne og blir veldig mett - lenge!

Anonymous poster hash: c2897...bb9

Egg og leverpostei i samme sandwich?

Anonymous poster hash: b2662...a9b

Skrevet

To egg som jeg spiser tidlig og salat/kokoskrem/kjøtt og ost i 12 pausen.

Jeg skriver forøvrig en bok om brødspisingen til nordmenn, så det er aldri det...

Anonymous poster hash: 4b968...bd4

Skrevet

Alt fra brødskiver med brunost til middagsrester til hjemmelagde baguetter med masse deilig pålegg og salat. + noe frukt

Anonymous poster hash: 52243...32d
Skrevet

1 egg

1 gulrot

1 eple

hjemmelaget knekkebrød med gulost

Skrevet

Til dere som spiser ganske kreative matpakker:

Hvordan oppbevarer dere maten/pakker den inn slik at den holder seg ok utover dagen?

HI

Skrevet

Det finnes matbokser med kjøleelement, tror de koster ca 150,-

Anonymous poster hash: b38f4...be8
Skrevet

Det finnes matbokser med kjøleelement, tror de koster ca 150,-

Anonymous poster hash: b38f4...be8

Hvor får man kjøpt det?

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...