Gå til innhold

Ellipsemaskin og grusomme lår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på noe :)

Jeg har forferdelig stygge lår. De er ikke så kraftige men veldig slappe og full i cellulitter.

Nå har jeg vurdert å kjøpe en ellipsemaskin og tenker at det er greit å gjøre på kvelden når jeg ser på tv feks.

Så jeg lurer på, hvis jeg går på den i en halvtime 5-6 ganger i uken, vil lårene ha blitt strammere om en måned da?

Jeg er så misfornøyd at jeg ikke bruker hverken shorts eller kjole om sommeren, og det er så kjedelig å ha det sånn.

Jeg har også sånn "hudfold" over knærne når jeg står rett opp og ned, vil den bli mindre?

Tusen takk for svar :)

Anonymous poster hash: 3762d...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, for å stramme opp må du trene styrke. Prøv 30 Day shred. Det funker!

Anonymous poster hash: babde...780

Skrevet

hva er egentelig en elipsemaskin og hva er det den skal gjøre???

Anonymous poster hash: d0bed...41e
Skrevet

Jeg ville trent styrke i tillegg. Som knebøy og frivekter også.

Skrevet

Ellipsemaskinen fungerer veldig godt for styrken også, jeg slet med at jeg ble fortere sliten i musklene enn i "kondisen". Klarte sjelden å få opp pulsen så mye før jeg fikk melkesyre i bena. Den strammer godt opp i rumpa også! 

Skrevet

Nei, for å stramme opp må du trene styrke. Prøv 30 Day shred. Det funker!

Anonymous poster hash: babde...780

Så det du egentlig sier er at om jeg hadde jogget en halvtime 5-6 dager i uken så hadde det ikke gitt noen effekt på beina i det hele tatt?

hi

Skrevet

Jeg ville trent styrke i tillegg. Som knebøy og frivekter også.

Ja jeg tenkte å ta knebøy, så har jeg fått låne en kettlebell og det blir jo som knebøy med vekter.

hi

Skrevet

Ellipsemaskinen fungerer veldig godt for styrken også, jeg slet med at jeg ble fortere sliten i musklene enn i "kondisen". Klarte sjelden å få opp pulsen så mye før jeg fikk melkesyre i bena. Den strammer godt opp i rumpa også!

Takk for din erfaring.

Rumpetrening i tillegg er veldig positivt!

hi

Skrevet

Takk for din erfaring.

Rumpetrening i tillegg er veldig positivt!

hi

Jeg tenkte også at jeg skulle ta en halvtime daglig forresten, trodde det var som å gå. ;) Den første uka klarte jeg ikke mer enn TO minutter i strekk. Haha! Etter tre uker klarte jeg ti minutter, kom meg aldri over det før jeg valgte treningssenter istedet. 

Skrevet

Det er kjempe slitsomst å gå på elipsemaskin. Begynn med 5 min hver dag og øk sakte. Tro meg, jeg tenkte som deg og heiv meg på, var helt kjørt etter 10 min...

Skrevet

Jeg har ellipsemaskin, og tror det er mitt beste kjøp noensinne. Jeg elsker den! Trener korte økter med intervaller, eller medium tempo på hardeste motstand i en time 4 dager i uka. Ser på tv samtidig, god musikk i øra - perfekt for meg! Nesten kvitt appelsinhuden og gått ned masse o både kg og cm

Anonymous poster hash: a6836...967

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...