Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Hei. Jeg lurer på noe Jeg har forferdelig stygge lår. De er ikke så kraftige men veldig slappe og full i cellulitter. Nå har jeg vurdert å kjøpe en ellipsemaskin og tenker at det er greit å gjøre på kvelden når jeg ser på tv feks. Så jeg lurer på, hvis jeg går på den i en halvtime 5-6 ganger i uken, vil lårene ha blitt strammere om en måned da? Jeg er så misfornøyd at jeg ikke bruker hverken shorts eller kjole om sommeren, og det er så kjedelig å ha det sånn. Jeg har også sånn "hudfold" over knærne når jeg står rett opp og ned, vil den bli mindre? Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 3762d...420
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Nei, for å stramme opp må du trene styrke. Prøv 30 Day shred. Det funker! Anonymous poster hash: babde...780
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 hva er egentelig en elipsemaskin og hva er det den skal gjøre??? Anonymous poster hash: d0bed...41e
<3 2G <3 Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Jeg ville trent styrke i tillegg. Som knebøy og frivekter også.
humlemamma Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Ellipsemaskinen fungerer veldig godt for styrken også, jeg slet med at jeg ble fortere sliten i musklene enn i "kondisen". Klarte sjelden å få opp pulsen så mye før jeg fikk melkesyre i bena. Den strammer godt opp i rumpa også!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Nei, for å stramme opp må du trene styrke. Prøv 30 Day shred. Det funker! Anonymous poster hash: babde...780 Så det du egentlig sier er at om jeg hadde jogget en halvtime 5-6 dager i uken så hadde det ikke gitt noen effekt på beina i det hele tatt? hi Anonymous poster hash: 3762d...420
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Jeg ville trent styrke i tillegg. Som knebøy og frivekter også. Ja jeg tenkte å ta knebøy, så har jeg fått låne en kettlebell og det blir jo som knebøy med vekter. hi Anonymous poster hash: 3762d...420
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Ellipsemaskinen fungerer veldig godt for styrken også, jeg slet med at jeg ble fortere sliten i musklene enn i "kondisen". Klarte sjelden å få opp pulsen så mye før jeg fikk melkesyre i bena. Den strammer godt opp i rumpa også! Takk for din erfaring. Rumpetrening i tillegg er veldig positivt! hi Anonymous poster hash: 3762d...420
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 hva er egentelig en elipsemaskin og hva er det den skal gjøre??? Anonymous poster hash: d0bed...41e Googlet kjapt og det er en sånn feks: http://www.bestlease.no/products/gymsport-ellipsemaskin-circle hi Anonymous poster hash: 3762d...420
humlemamma Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 Ellipsemaskinen fungerer veldig godt for styrken også, jeg slet med at jeg ble fortere sliten i musklene enn i "kondisen". Klarte sjelden å få opp pulsen så mye før jeg fikk melkesyre i bena. Den strammer godt opp i rumpa også! Takk for din erfaring. Rumpetrening i tillegg er veldig positivt! hi Anonymous poster hash: 3762d...420 Jeg tenkte også at jeg skulle ta en halvtime daglig forresten, trodde det var som å gå. Den første uka klarte jeg ikke mer enn TO minutter i strekk. Haha! Etter tre uker klarte jeg ti minutter, kom meg aldri over det før jeg valgte treningssenter istedet.
Daquiry Skrevet 2. juni 2014 #11 Skrevet 2. juni 2014 Det er kjempe slitsomst å gå på elipsemaskin. Begynn med 5 min hver dag og øk sakte. Tro meg, jeg tenkte som deg og heiv meg på, var helt kjørt etter 10 min...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #12 Skrevet 2. juni 2014 Jeg har ellipsemaskin, og tror det er mitt beste kjøp noensinne. Jeg elsker den! Trener korte økter med intervaller, eller medium tempo på hardeste motstand i en time 4 dager i uka. Ser på tv samtidig, god musikk i øra - perfekt for meg! Nesten kvitt appelsinhuden og gått ned masse o både kg og cm Anonymous poster hash: a6836...967
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå