Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Mannen min er liten. 172. Og han er FEIT. 97 kilo. Han har det enormt på overkroppen. Her er ikke en eneste muskel, bare fett. Armene står langt ut fra overkroppen, Ryggen er bare FEIT. Mannepuppene er større enn mine. Og MAGEN, det en ENORM, DIIIIGER og STRAM og HARD.å Ikke sånn henge langt ned å disse mage, men STOR ENORM STÅ RETT UT mage. Klær er vanskelig, vanslig å finne tskjorter som henger pent over den enorme overkroppen, og da er str så stor at ermene på t skjorta er midt mellom albuenog håndleddet. Men han DRITER i det. Du får ta meg somjeg er. er hans holdning. Han HATER trening, og trim, og mener det er butikkene som det er noe alt med når de ikke har klær i det HAN ser på som normale str.....altså 48 og opp for damer og gudene skal vite hvor mange x er for menn.......... Og jeg elsker mannen min, men vemmes av kroppen og fremtoningen hans. Hva faan gjør jeg.??????????????????????????????? Anonymous poster hash: 4a5c8...fff
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Vis ham en bmi-kalkulator, der har han over 32 i bmi som regnes som fedme. Dette er helseskadelig! Det fettet som legger seg i magen er ekstra farlig siden det legger seg om indre organer. Jeg ville kjørt knallhardt på helseperspektivet, at jeg ikke vil gå og se på at han spiser seg til en tidlig grav. Ikke minst ville jeg tatt opp at han skylder barna sine å gå foran med et godt eksempel, og dermed ta vare på helsen sin. Snorker han? I så fall enda et argument - mye snorking og eventuelt søvnapne skyldes oftere overvekt, og beste behandling er å gå ned i vekt. Snorker han mye så skyld også på at dette plager deg og ødelegger din søvn. En mann som gir så fullstendig f... i helsen sin mener jeg er uansvarlig, og ville for meg være fullstendig turnoff - uansett hvor mye jeg elsket ham. Krev handling! Du skal ikke være nødt til å "ta ham som han er" når det bare er en unnskyldning for å ikke ta ansvar for sitt eget liv. Han går raskt mot et tidlig hjerteinfarkt om han fortsetter som nå. Anonymous poster hash: 957ce...abc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Vis ham en bmi-kalkulator, der har han over 32 i bmi som regnes som fedme. Dette er helseskadelig! Det fettet som legger seg i magen er ekstra farlig siden det legger seg om indre organer. Jeg ville kjørt knallhardt på helseperspektivet, at jeg ikke vil gå og se på at han spiser seg til en tidlig grav. Ikke minst ville jeg tatt opp at han skylder barna sine å gå foran med et godt eksempel, og dermed ta vare på helsen sin. Snorker han? I så fall enda et argument - mye snorking og eventuelt søvnapne skyldes oftere overvekt, og beste behandling er å gå ned i vekt. Snorker han mye så skyld også på at dette plager deg og ødelegger din søvn. En mann som gir så fullstendig f... i helsen sin mener jeg er uansvarlig, og ville for meg være fullstendig turnoff - uansett hvor mye jeg elsket ham. Krev handling! Du skal ikke være nødt til å "ta ham som han er" når det bare er en unnskyldning for å ikke ta ansvar for sitt eget liv. Han går raskt mot et tidlig hjerteinfarkt om han fortsetter som nå. Anonymous poster hash: 957ce...abc Jeg er så enig. Jeg har vist han bmi kalkulator, men han sier at slikt er bare tull, og at den ikke tar hrnnsyn til mann og kvinne og muskler osv. Ja han har søvnapne. Men da jeg var med inn til legen etter en av søvnregistreringene, så ymtetjeg frempå at kanskje det var lyrt å gå ned i vekt. Tjo, men han er ikke sååå overvektig, og denne søvnapneen er så alvorlig t han nok ikke blir kvittt den om han går ned i vekt............... Sa legen, og da kan ikke JEG komme å si noe anna. Hærsens mannfolk asså. Jeg elsker han men jeg hater å se han slik. Både helse messig OG Utseende messig. Anonymous poster hash: 4a5c8...fff
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Jeg sa til min at mindre mage og mer muskler = mer sex. Funket som bare f Anonymous poster hash: 6d2fa...ed3
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Mannen min er liten. 172. Og han er FEIT. 97 kilo. Han har det enormt på overkroppen. Her er ikke en eneste muskel, bare fett. Armene står langt ut fra overkroppen, Ryggen er bare FEIT. Mannepuppene er større enn mine. Og MAGEN, det en ENORM, DIIIIGER og STRAM og HARD.å Ikke sånn henge langt ned å disse mage, men STOR ENORM STÅ RETT UT mage. Klær er vanskelig, vanslig å finne tskjorter som henger pent over den enorme overkroppen, og da er str så stor at ermene på t skjorta er midt mellom albuenog håndleddet. Men han DRITER i det. Du får ta meg somjeg er. er hans holdning. Han HATER trening, og trim, og mener det er butikkene som det er noe alt med når de ikke har klær i det HAN ser på som normale str.....altså 48 og opp for damer og gudene skal vite hvor mange x er for menn.......... Og jeg elsker mannen min, men vemmes av kroppen og fremtoningen hans. Hva faan gjør jeg.??????????????????????????????? Anonymous poster hash: 4a5c8...fff vis han gårsdagens episode av Helstrøm. Anonymous poster hash: 03de9...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå