Gå til innhold

Vil ikke sende datteren min i bhg i morra :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler bhg har blitt et negativt sted for datteren min i det siste. Har inntrykk av at per.leder er ute etter datteren min og kommer med klager og bekymringer daglig. Hun er allerede i ppt, jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre. Har mest lyst til å bare holde henne hjemme. Når jeg nevnte for henne at jeg vurderte og jobbe deltid så hun kunne være mer hjemme. Gikk hun litt i forsvar og begynte og sende meg bilder av henne smile og leke. For å vise "hverdagen" hennes. Men hver gang vi snakker sammen, står hun og offer seg med et trist blikk. Har en skikkelig klump i magen med tanke på kommende uke.

Anonymous poster hash: 2f856...d9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som hjelper e å prate med de i bhg om dine følelser og opplevelser rundt dette. Snakk med styrer direkte, eller med pedleder. Er ikke sikkert hun tenker over sin måte å tone frem på. Jeg har vært i samme situasjon med en assistent i bhg til min sønn, der hun va veldig negtiv og snakket over min sønn mens han var tilstedet. Jeg tok mot til meg og ønsket et møte med pedleder og fikk sagt ifra om mine føleser rundt dette. I ettertid har det ikke vært noe:)

Det er tøft og si ifra... Men det føles så mye bedre etterpå:) Jeg gjorde det da eg var usikker på hvordan gutten min ble møtt av assistenten i bhg, og hvordan hun var ovenfor barnegruppa.

Jeg er selv pedleder i bhg, og har selv fått en lignende samtale både på hvordan jeg har gått fram og hvordan assistent har gått fram. Det hele bunnet i missforståelse i min sak der jeg hadde forklart opplevelser mens mor tolket de ulikt som meg.

Så jeg råder deg, snakk med styrer eller pedleder! Det er det eneste som hjelper.

Anonymous poster hash: ecab5...033

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...