Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Pga fatigue.. vil det virke rart om jeg kommer nøttebrun tilbake på jobb? Anonymous poster hash: 3ec7e...97c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Gud så mye rart folk lurer på her inne. Er du sykemeldt fordi du er utslitt forventes det nok at du er bleik og blå under øynene. Seriøst?? Selvsagt kan man få sol på seg selvom man er syk. Virker vel mer som om du har klart å melke systemet for en sykemelding. Normalt er vel å være redd for å ikke bli frisk eller at det er noe annet galt. Ikke tenke... Hmmmm hvor brun kan jeg tillate meg å bli nå som jeg er syk. Anonymous poster hash: 13f89...865
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har overhodet ikke melket noe system.. jeg er bare redd for å bli sett skjevt på hvis jeg kommer tilbake brun.. jeg er utslitt og på grensen til utbrent og har fått beskjed om å slappe av, lese lettfordøyelige bøker, spise godt, holde meg unna alkohol og sove mye... ikke sikkert kollegaene mine forstår hva dette handler om og vil reagere på at jeg kommer brun tilbake - hvordan hadde du selv reagert? Anonymous poster hash: 3ec7e...97c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Jeg hadde hatt forståelse for det. Jeg forstår at det er mange grunner å bli sykemeldt for, og de som blir sykmeldte må få leve til tross for sykmeldingen. Man må ikke være sengeliggende for å bli sykmeldt. Skulle gjerne sittet ute i solen de 2,5 mnd jeg satt med beinbrudd for en tid tilbake. Dessverre ble jeg hindret av årstiden... Anonymous poster hash: 265cc...e78
Nissefisen Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Så lenge det ikke ser ut som du har vært i Spania de to ukene du skal være hjemme så ser jeg ikke noe problem med det
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Jeg hadde hatt forståelse for det. Jeg forstår at det er mange grunner å bli sykemeldt for, og de som blir sykmeldte må få leve til tross for sykmeldingen. Man må ikke være sengeliggende for å bli sykmeldt. Skulle gjerne sittet ute i solen de 2,5 mnd jeg satt med beinbrudd for en tid tilbake. Dessverre ble jeg hindret av årstiden... Anonymous poster hash: 265cc...e78 Det skal du være glad for, tenk på det skillet da! Om noen var sykemeldt nå i dette sommerværet synes jeg det ville være tåpelig av dem å ikke gjøre det som trengs for å bli frisk. Fysisk fostring, avslapping og store doser d-vitamin er anbefalt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 La vær å fortelle kolleagene dine hvorfor du var sykemeldt? Du kunne like godt ha skadet et ben og slappet av ute i sola uten å kunne gå noe særlig. Anonymous poster hash: dc5cc...191
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Jeg hadde hatt forståelse for det. Jeg forstår at det er mange grunner å bli sykemeldt for, og de som blir sykmeldte må få leve til tross for sykmeldingen. Man må ikke være sengeliggende for å bli sykmeldt. Skulle gjerne sittet ute i solen de 2,5 mnd jeg satt med beinbrudd for en tid tilbake. Dessverre ble jeg hindret av årstiden...Anonymous poster hash: 265cc...e78 Det skal du være glad for, tenk på det skillet da! Om noen var sykemeldt nå i dette sommerværet synes jeg det ville være tåpelig av dem å ikke gjøre det som trengs for å bli frisk. Fysisk fostring, avslapping og store doser d-vitamin er anbefalt. Det hadde bare understreket den ellers så spinkle leggen min;-) Anonymous poster hash: 265cc...e78
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 Så lenge du kommer tilbake på jobb og er effektiv og blid!!!! Anonymous poster hash: 2ce56...889
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Skulle noen bli sure for at du har sittet/ligget ute i solen, fremfor å ligge i sengen din? Vel, da sier det mest om dine kolleger. Nyt sommeren, du, mens den er her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå