Gå til innhold

Sporty = migrene??? Hat o rama

Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Brace yourself for here I Go

Men faen i helvete da- er det muuuulig????

Her prøver jeg å få litt orden på kroppen, bli sterkere og i form. Ikke for noe annet enn at jeg vil styrke kroppen for det trengs.

Prøver meg på en rolig løpetur, litt gåing, litt løping. Alt fint og flott helt til slutten hvor det sniker seg en vondt frem i panna og som har tatt over hele venstre side av hodet.

Jeg gikk rett i kald dusj for å kjøle meg ned, drakk masse vann underveis (dusja med klærne på så jeg fikk skylt de av og skåra stort hos størsten som syns mamma var gæææærn!)

Men hva er takken kroppen gir meg? Liker den å være i uform??

Faen altså nå er jeg sur

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det kan jo være en ren tilfeldighet.

Eller det kan være en reaksjon på ukjent (?) aktivitetsnivå for kroppen (stressutløst).

Eller en reaksjon ut fra ukjent aktivitetsnivå pluss varme dager og dermed mindre hydrert kropp.

Eller noe helt annet...hehe...Synes du skal gi deg en klapp på skulderen og fortsette på den sunne livsstilen :)

Skrevet

Som undrende ullteppe sier kan det være helt tilfeldig.

Før jeg la om til lavkarbo tilnærmet ketolyse hadde jeg migrene i hytt og vær uten at jeg visste hva eller hvem eller hvor. Følte jeg gjorde alt rett og så smalt det når jeg minst ventet det.

Håper den kalde dusjen hjalp :)

Skrevet

Jeg får vondt i hodet hvis jeg blir for varm og sliten for fort har jeg lagt merke til. Da dundrer hodet etter trening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...