Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Hva gjør DERE.om Det er noe på skole bhg arrangementer for fam. Har mamma og eks svigermor som er venner og pappaen som jeg ikke er sammen med pluss sambo min som ikke liker at vi skal være "sammen slike dager" for han føler det blir så rart.ser jo den påamgen måter men då vel gå an og bøye seg noen dager ?? Sitter med vondt imagen før hver gang ! Anonymous poster hash: 4b619...e36
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Har ikke personlig erfaring, men har ei venninne som var i den situasjonen du er i. Hun gikk fra samboeren, for en mann som er så sjalu og kontrollerende er man ikke tjent med. Anonymous poster hash: 775fb...b94
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Klart din nye samboer må bøye seg for slike arrangementer! Han har ikke bare valgt deg, men også barnet ditt og barnets familie. Er han veldig sjalu? Anonymous poster hash: c18a3...8d4
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Her spør vi ofte ungene hva de vil. I barnehagen var ofte hele stor familien med, selv søsknene til mine barns stesøsken var med. For oss er det ikke rart, alltid føltes helt naturlig. Nå har de fått ett vanskelig forhold til sin far og samvær er begrenset til nesten null, og de har ikke ønsket st fr skal være med på slikt på mange år. Skulle han være med nektet de, har prøvd engang og det gikk dårlig for å si det slik. (Nå vet jeg jo grunnen til at de har det vanskelig i forhold til far, så nå prøver jeg ikke og jeg har vel ikke spurt ungene engang om jeg skal spørre faren. ) Mine stebarn har som ofts valgt å bare ha med mor og far, søsken må ha vært med om jeg jobber. Helt greit for meg, de kan få ha sine dager der de bare er de også. Jeg vil ikke presse meg på. Jeg kom inn i deres familie når de var ganske store, mine kan inn i familien når de var små så ett helt annet forhold. Anonymous poster hash: 0232c...e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå