Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Typen min veier 20 kg mindre enn meg er slank og tynn. Veier faktisk mindre enn han burde. Jeg veier 20 kg mer en idealvekten min. Har en mage som er stor og rund. Jeg føler jeg er svær. Jeg sier det gjerne. Men typen nekter og mener jeg er slank og fin osv. Men når jeg sier til han at han har en slank og fin kropp, nei da er han så feit og stor mage osv.. så. Måtte jeg bare si det til han gråtende ista. Hva tror han at jeg føler da. Når han er mye tynnere, slankere og har flat mage og synes han selv er fet. Så er jeg trippelt så stor som han. Da føler jeg meg virkelig feit. Hvorfor har dette blitt så endel av samfunnet? Jeg hater kroppen min og selv en undervektig person er helt forvrengt i huet av det alle mener er rett fassong osv.. jeg hater kroppen min!!! Anonymous poster hash: d4a27...3c4
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Denne diskusjonen tar du med venninnen din, ikke kjæresten. Han liker deg mest sannsynlig som du er. Og å gråte fordi du føler deg tjukk er patetisk. Lev med det eller gjør noe med det. Så enkelt er det faktisk. Anonymous poster hash: 2452e...c72
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Helt enig med hun over!! Anonymous poster hash: d4984...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå