Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Sønnen min har sin 1.løse tann, den har vært løs en drøy uke, kanskje to. Nå ser jeg at den nye tannen har begynt å titte fram bak den løse. Haster det da å få den løse ut? Anonymous poster hash: bb3f2...220
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Den gamle tanna faller ut av seg selv etterhvert. Ikke noe hast. Anonymous poster hash: d343c...88e
Christina82 Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 så lenge melketanna er løs, så ordner det seg stort sett helt fint selv. Motiver til å rugge på den løse tanna slik at den faller ut så raskt som mulig og den nye tanna får plassen sin. Selv om den nye kommer skjevt og skakt så vil dette rette seg selv over tid. Hvor lenge en tann er løs er veldig forskjellig. Noen river den ut med en gang de kjenner den er litt løs, mens andre er livredde for å komme i nærheten av den og den kan da henge og dingle i ukesvis før den faller ut. Men naturen ordner som regel opp av seg selv Hilsen tannpleier
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Jeg oppfordrer til rugging, han syntes i begynnelsen det var spennende, men tør nok ikke ta hardt i den, selv om han har hørt rykter om tannfe. Vil at den 1. tannfellingen skal være noe positivt så da satser vi på at naturen ordner opp selv. Takk for svar. Anonymous poster hash: bb3f2...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå