Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Altså, frem til nå har jeg latt henne sove og våkne når hun selv vil. Legger henne for natta sånn ca når vi legger oss, rundt 23-24 og da sover hun gjerne til 04-05 eller til kl 05.30. Nå sover hun en "lur" og jeg ser andre fb-venner som har jevnaldrende barn legger sine små for natta alt mellom 19-20 og lurer på om mine rutiner er helt på styr! La henne for en lur kl 19, og hun sover enda som sagt. Er det dumt? Kom til å tenke på det, om jeg bør begynne å holde henne våken litt lengre for så å legge henne litt tidligere for natta, eller bare la henne regulere det der selv. Anonymous poster hash: 2978e...dc6
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Om hun er 2 mnd, lar du hun styre det selv om du syns det passer best for deg/dere. Jeg har baby på 4 mnd og lar han fortsatt styre mest selv. Blir som regel trøtt og vil ta kvelden rundt 21-22, så da gjør vi det:) Anonymous poster hash: bf9a5...850
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Hehe, sånn gjorde jeg det med mitt første barn (snart 4 år) og jeg gjør det nå med mitt andre (snart 4 mnd) Legger henne når vi legger oss. Hun kan gjerne sove på kvelden før vi legger oss, så vekker vi henne, gir henne flaske og bærer henne i seng. Har aldri vært noe problem her Sønnen min fikk mer rutiner ettersom han ble eldre. Sov da en lur på dagen og la seg i 20-tiden på kvelden. Det var etter han begynte med fast føde Er ikke noe problem å få til rutiner når de blir eldre, selv om man kanskje ikke har det når de er baby Her har det jo gått bra Anonymous poster hash: bd7ce...f6e
Isola&Lille+julegave Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Slapp av! Min er snart 6 mnd, og vi har akkurat funnet rutine på legging i 7 tiden på kvelden. Ikke stress det kommer av seg selv når barnet er klar for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå