Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Har en veldig hyggelig kollega, alltid profesjonell i møte med meg, snakker jobb osv. Men har fått vite at han spør veldig mye om meg når jeg ikke er tilstede.. Hvem mannen min er, hvordan vi møttes, spør om barna våre. Synes dette er litt sært, han kan jo bare spørre meg? Er en veldig åpen person og har ikke noe imot å snakke om private ting i tillegg til jobb. Vil jo gjerne kjenne kollegaene mine på flere områder enn jobb. Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Anonymous poster hash: 215dc...86f
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Kan legge til at kollegaen min tilsynelatende er lykkelig gift med tre små barn.. HI Anonymous poster hash: 215dc...86f
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Høres rart ut. Kanskje han er interessert i deg, har en midlertidig forelskelse i deg, men ikke ønsker å gjøre noe med det. Anonymous poster hash: d4cfb...67d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Hmm, skal jeg bare late som ingenting da og fortsette samarbeidet som før? Litt kleint synes jeg. Anonymous poster hash: 215dc...86f
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Noen menn er bare sladrekjerringer som liker å vite alt mulig. Anonymous poster hash: 01b30...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå