Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Er ca 157. Anonymous poster hash: a88e4...8c1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 110 ca. Anonymous poster hash: 73722...d05
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Du er jo ikke så høy... Vet ikke jeg, 60-65? Anonymous poster hash: edb31...dd1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Jeg veidde 73.5 på det meste og er gått ned nå. Anonymous poster hash: a88e4...8c1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 Alt for mye... Anonymous poster hash: 72e3e...8c6
alvemamma Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Du ser fin ut, synes jeg! +/- 60, kanskje? Spiller ingen stor rolle, du ser sunn og frisk ut, pent proporsjonert.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #11 Skrevet 1. juni 2014 Flere som vil tippe før jeg sier hvor mye? Anonymous poster hash: a88e4...8c1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #12 Skrevet 1. juni 2014 Mener du nå eller før? HI Alt for mye...Anonymous poster hash: 72e3e...8c6 Anonymous poster hash: a88e4...8c1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #13 Skrevet 1. juni 2014 Jeg tipper du er... 62. Mellom 60-65 i hver fall :-) Du er ikke tykk på noen måte. Anonymous poster hash: 35cb7...71f
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #15 Skrevet 1. juni 2014 Du er for stor, tipper 75 Anonymous poster hash: 7c747...f75
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #16 Skrevet 1. juni 2014 Du er for stor, tipper 75 Anonymous poster hash: 7c747...f75 Her skriver jeg at jeg var 73.5 på det meste så er jo ikke 75 nå da. Anonymous poster hash: a88e4...8c1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #17 Skrevet 1. juni 2014 Er ca 157. Anonymous poster hash: a88e4...8c1 Tipper, 70 kanskje? Jeg veier ca 60 og er 160 selv.. og ja, jeg hang meg oppi sokkene i sandalene! HALLO, det er litt harry Anonymous poster hash: 671d3...038
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #18 Skrevet 1. juni 2014 Er ca 157. Anonymous poster hash: a88e4...8c1 Tipper, 70 kanskje? Jeg veier ca 60 og er 160 selv.. og ja, jeg hang meg oppi sokkene i sandalene! HALLO, det er litt harry Anonymous poster hash: 671d3...038 Har vært ute og jogget i joggesko og hadde bare på slippers for å gå ut med bosset. Anonymous poster hash: a88e4...8c1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #20 Skrevet 1. juni 2014 Takk for mange svar. Veier 61 kilo. Håper å komme ned til ca 57 så får jeg se. Har det litt rundt magen. Hva tror dere? Anonymous poster hash: a88e4...8c1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #21 Skrevet 1. juni 2014 Takk for mange svar. Veier 61 kilo. Håper å komme ned til ca 57 så får jeg se. Har det litt rundt magen. Hva tror dere? Anonymous poster hash: a88e4...8c1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #22 Skrevet 1. juni 2014 Takk for mange svar. Veier 61 kilo. Håper å komme ned til ca 57 så får jeg se. Har det litt rundt magen. Hva tror dere? Anonymous poster hash: a88e4...8c1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #23 Skrevet 1. juni 2014 Du må ikke høre på de som skriver så mye. De sier det bare for å provosere. Jeg tenkte sånn 57-60 jeg. Du ser fin ut. Veldig bra jobba med vektnedgangen👍 Anonymous poster hash: b7c23...d09
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #24 Skrevet 1. juni 2014 Du må ikke høre på de som skriver så mye. De sier det bare for å provosere. Jeg tenkte sånn 57-60 jeg. Du ser fin ut. Veldig bra jobba med vektnedgangen Anonymous poster hash: b7c23...d09 Takk for det. Jeg har en formening selv og det er det viktigste ja. Hørte bare her på gøy. Anonymous poster hash: a88e4...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå