Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 På loffen.... Anonymous poster hash: c79e3...86b
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Eksen min! Fint 😊 Anonymous poster hash: b81e8...68e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Liker ikke. Hverken rass eller mus gir meg gode assosiasjoner. Anonymous poster hash: d7dd5...d9d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Beklager, men jeg tenker rass (rumpe) mus (fitte).. barnslig, ja, men blir fnisen når jeg hører navnet.. Anonymous poster hash: e8442...8c4
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Kttenavn Anonymous poster hash: afab1...e63
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Jeg foreslo det for sønnen vår da det var det eneste navnet på R jeg syns at var fint, det er en tradisjon i samboers slekt på farsiden at mennene heter noe på R, og min far heter noe på R. Men samboer var ikke enig så ungen fikk et navn på S. Jeg syns at Rasmus er fint Syns at det er barnslig å si at at navn ikke er fint pga f.eks rass, det er sånt som mobbere gjør. Anonymous poster hash: b923b...e06
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Gruuuuuuuuuuuuuusomt!! Verste og styggeste navnet som finnes. Anonymous poster hash: 11718...1c5
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #11 Skrevet 1. juni 2014 Høres ut som rass + mus... Dessuten heter "halvparten" av alle dansker det, truffet flere teite dansker som het det, så dårlige assosiasjoner. Enten heter de Rasmus, Anders, Klaus eller Mogens. Alle som en Anonymous poster hash: b6d9e...fbe
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #12 Skrevet 1. juni 2014 Det er få navn jeg ikke liker bare Pga navnet i seg selv. Rasmus er ett av to, sammen med Guttorm.. Beklager, men synes det er lite pent Anonymous poster hash: 3cd21...5c9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #13 Skrevet 1. juni 2014 Heter Rasmussen til etternavn. Men hadde jeg ikke gjort det er det et navn høyt på listen over guttenavn altså:-) Anonymous poster hash: 150a7...cc7
Tipp topp Skrevet 1. juni 2014 #14 Skrevet 1. juni 2014 Synes Rasmus er fin på en liten rampegutt gutt, men klarer ikke å se for meg en voksen mann som heter det. Sikkert fordi jeg så Rasmus på loffen da jeg var liten.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #15 Skrevet 1. juni 2014 Er en del navn som ofte gutter som er litt problematiske og dette er et av de sammen med Markus.Alle de ungene jeg har møtt med disse navnene er gutter som er problemer med både de jeg har møtt i bhg sammenheng og som voksne med rus problematikk osv.... Så jeg liker ikke dette navnet. MEN betyr ikke at din unge vil bli ufordragelig alt står på oppdragelse men jeg ville ikke valgt det navnet selv.. Anonymous poster hash: ba44c...ca3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #16 Skrevet 1. juni 2014 Danmark Anonymous poster hash: 86eab...aef
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #17 Skrevet 2. juni 2014 Liker ikke Anonymous poster hash: 475a7...de8
Mandala Skrevet 2. juni 2014 #19 Skrevet 2. juni 2014 Beklager, men jeg tenker rass (rumpe) mus (fitte).. barnslig, ja, men blir fnisen når jeg hører navnet.. Anonymous poster hash: e8442...8c4 Samme her.
Gjest Beatrix Potter Skrevet 2. juni 2014 #20 Skrevet 2. juni 2014 Veldig fint navn. Har kun møtt en gutt som faktisk heter det, men når jeg tenker på navnet, så tenker jeg på venninna mi si feite katt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå