Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Rasmus da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

 

Anonymous poster hash: 9ca8a...af7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På loffen....

 

Anonymous poster hash: c79e3...86b

Skrevet

Eksen min! Fint 😊

 

Anonymous poster hash: b81e8...68e

Skrevet

Liker ikke.

Hverken rass eller mus gir meg gode assosiasjoner.

 

Anonymous poster hash: d7dd5...d9d

Skrevet

Beklager, men jeg tenker rass (rumpe) mus (fitte).. barnslig, ja, men blir fnisen når jeg hører navnet..

 

Anonymous poster hash: e8442...8c4

Skrevet

Kttenavn

 

Anonymous poster hash: afab1...e63

Skrevet

Veldig fint som kattenavn.

Skrevet

Jeg foreslo det for sønnen vår da det var det eneste navnet på R jeg syns at var fint, det er en tradisjon i samboers slekt på farsiden at mennene heter noe på R, og min far heter noe på R. Men samboer var ikke enig så ungen fikk et navn på S. Jeg syns at Rasmus er fint :) Syns at det er barnslig å si at at navn ikke er fint pga f.eks rass, det er sånt som mobbere gjør.



Anonymous poster hash: b923b...e06
Skrevet

Gruuuuuuuuuuuuuusomt!! Verste og styggeste navnet som finnes. 



Anonymous poster hash: 11718...1c5
Skrevet

Høres ut som rass + mus...

 

Dessuten heter "halvparten" av alle dansker det, truffet flere teite dansker som het det, så dårlige assosiasjoner.

 

Enten heter de Rasmus, Anders, Klaus eller Mogens. Alle som en :P

 

Anonymous poster hash: b6d9e...fbe

Skrevet

Det er få navn jeg ikke liker bare Pga navnet i seg selv.

 

Rasmus er ett av to, sammen med Guttorm..

Beklager, men synes det er lite pent

 

Anonymous poster hash: 3cd21...5c9

Skrevet

Heter Rasmussen til etternavn.

Men hadde jeg ikke gjort det

er det et navn høyt på listen

over guttenavn altså:-)

 

Anonymous poster hash: 150a7...cc7

Skrevet

Synes Rasmus er fin på en liten rampegutt gutt, men klarer ikke å se for meg en voksen mann som heter det. Sikkert fordi jeg så Rasmus på loffen da jeg var liten.

Skrevet

Er en del navn som ofte gutter som er litt problematiske og dette er et av de sammen med Markus.
Alle de ungene jeg har møtt med disse navnene er gutter som er problemer med både de jeg har møtt i bhg sammenheng og som voksne med rus problematikk osv.... 

 

Så jeg liker ikke dette navnet. 

 

MEN betyr ikke at din unge vil bli ufordragelig alt står på oppdragelse men jeg ville ikke valgt det navnet selv.. 



Anonymous poster hash: ba44c...ca3
Skrevet

Danmark :)

 

Anonymous poster hash: 86eab...aef

Skrevet

Liker ikke

 

Anonymous poster hash: 475a7...de8

Skrevet

Jeg liker det jeg :)

Skrevet

Beklager, men jeg tenker rass (rumpe) mus (fitte).. barnslig, ja, men blir fnisen når jeg hører navnet..

 

Anonymous poster hash: e8442...8c4

Samme her.

Gjest Beatrix Potter
Skrevet

Veldig fint navn. :) Har kun møtt en gutt som faktisk heter det, men når jeg tenker på navnet, så tenker jeg på venninna mi si feite katt. :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...