Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 ...overreagerer på dårlig oppførsel hos barn når det er andre til stede? Det har skjedd noen ganger og jeg må si jeg ikke liker det altså. Det gir seg utslag i at han kjefter mer/sterkere enn vanlig, også for bagateller, og ser på barna med et skikkelig morskt blikk og holder øyekontakten leeeenge som for virkelig å understreke at det er han som er sjefen og hvis du ikke gjør som jeg sier, så... Han kan også komme med kommentarer som f.eks. "ikke gå så nærme den bilen, du kommer sikkert bare til å skrape den opp", med høy stemme slik at han er sikker på at alle får det med seg. Jeg synes dette er nedbrytende og unødvendig kommentarer, og jeg vet ikke om han prøver å fremstå som morsom/ironisk eller hva som ligger til grunn. Jeg har tatt det opp med ham og sagt rett ut at jeg tror det er fordi han ønsker å vise de rundt at han har kontroll eller vet hvordan han irettesetter barna sine, men for meg virker det bare patetisk å ydmyke et barn på den måten. Han kan også smelle til med en skikkelig ekkel kommentar når barnas venner er til stede. Jeg blir flau selv når jeg hører det. Hvorfor tror dere han gjør dette? Og er det greit? Dette skjer ikke ofte, men for meg hadde en gang holdt i massevis, så jeg kan bare forestille meg hvordan det er for barna. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 096ef...7e2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Med ekkel mener jeg bitende eller sur, om man vil. Barna er 9 og 11 år gamle. HI Anonymous poster hash: 096ef...7e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå