*Miss Marple* Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Her jeg sitter på terrassen har jeg utsikt til fire trampoliner og ingen av dem har sikkerhetsnett Jeg trodde nesten det var 'påbudt' med det? Barna som eiger dem er i alderen 4-14 år og det er ganske avanserte triks som blir utført på dem. Jeg sitter med hjertet i halsen og skjønner ikke hvordan foreldrene våger. Det er oppegående og ressurssterke familier, så jeg lirer jo litt på om det er jeg som er litt hysterisk her? Det verste jeg har sett er en trampoline hvor de hadde fjernet nettet så bare stolpene sto igjen. Om noen hoppet litt feil der kunne de jo bli spiddet! Jeg kjørte forbi i bil så jeg sa ingenting, men tenker med gru på det enda.
klg,2 boys now:) Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Det har jeg ikke sett på mange år(trampoline uten sikkerhetsnett altså)heldigvis.er omringet av trampoliner alle med nett heldigvis
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Du er ikke hysterisk. Her var det forbud mot å hoppe på trampolinen da nettet ble ødelagt, ingen fikk hoppe før nytt var på plass. Alle vennene til barnet har nett på sine trampoliner, men hadde vi vært et sted der det ikke var det, hadde jeg gitt forbud til barnet mitt. For meg blir det som å oppfordre barna til å sykle uten hjelm. Anonymous poster hash: fb6af...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå