Gå til innhold

interiør og menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er medlem på forskjellige interiørsider på Facebook. Der kan folk legge ut bilder av hjemmet sitt. Og på veldig mange av de så virker det som det ikke bor mannfolk....

Hvordan er det hjemme hos deg? Er det kun du som bestemmer hvordan det skal se ut, eller har mannen din en mening også?

Anonymous poster hash: b428e...34c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bestemmer jeg ja, rett og slett fordi han ikke bryr seg eller har peiling. Så lenge han har sin fotballstue (på loftet såklart) så er han mer enn nok fornøyd :)

Skrevet

Her bestemmer jeg ja, rett og slett fordi han ikke bryr seg eller har peiling. Så lenge han har sin fotballstue (på loftet såklart) så er han mer enn nok fornøyd :)

Gjelder det alt som sofa og spisebord også? Eller kun mindre interiør?

Spør (nesten) alltid samboer om hva han synes slik at han kan komme med sin mening.... småting/ pynt spør jeg ikke om.det ordner jeg:-)

Skrevet

jeg ordner det meste, men gjør aldri store kjøp uten hans "godkjenning" 

vi møblerer/ ommøblerer sammen, trenger hans hjelp til løft ol, alt i alt så er vi ganske enige om hvordan vi ønsker å ha det rundt oss :)

Anonymous poster hash: 6a1c4...991
Skrevet

Gjelder det alt som sofa og spisebord også? Eller kun mindre interiør?

Spør (nesten) alltid samboer om hva han synes slik at han kan komme med sin mening.... småting/ pynt spør jeg ikke om.det ordner jeg:-)

Nei da får han såklart være med å bestemme :)

Sist vi kjøpte sofa fikk han faktisk lov å bestemme selv, sofaen kræsjet (selvfølgelig) fullstendig til alt annet, endte opp med å levere den tilbake, tror han lærte etter det ;)

Skrevet

Her kjøpes ingenting inn uten at vi begge er enige, men jeg har en stilsikker mann, han er arkitekt.

Anonymous poster hash: 1608f...f33

Skrevet

Tror vel vi har nogelunde lik smak. Sjelden vi er uenige, men det er lite feminint her og lite dilldall.

Skrevet

Jeg prøver å dra han inn i interiørverden, men det er nytteløst. Han er ikke interessert. Jeg kjøper derfor inn alt av interiør til huset. Han er stort sett fornøyd. Den eneste gangen han reagerte var da jeg brukte 8.000 på 2 sengetøysett (ja du leste riktig pris).

Anonymous poster hash: 0552d...408

Skrevet

vi har valgt allt sammen, men gubben brydde seg ikke så mye så lenge jeg ikke kjøpte den lilla sofan jeg ville ha... & sofan måtte være god å sitte i. resten var ikke så farlig, så det var jo mest meg som bestemte men han var med & jeg tvang fram et ja eller nei til hver eneste store ting. han har egen "hule" til data & andre greier. små ting kjøper jeg uten å spørre han. kjøpte en vase for 5 mnd siden den så han for første gang i går.(den har stått midt på stuebordet fra dag 1) "er den ny? den var fin.." sa han til det, så regner med at han ikke har funnet noe å klage på.

Anonymous poster hash: e6403...b83
Skrevet

Her i huset så er det vel meg som har sterkest mening, men vi har ganske lik smak så aldri vært noen diskusjoner igrunn. Eneste er vel at han liker lettvindte løsninger, og bryr seg ikke om det ikke er så pent alltid. Jeg har måtte henge ruteren opp i gardinen siden jeg ikke fikk internett signal engang han ikke var hjemme. Han skulle fikse, men den henger fortsatt i gardina.... Blir spennende å se hvor lenge den henger der.

Eneste vi kan krangle litt på er rammer, jeg vil nemlig ha ganske like rammer på ting. Da han kom hjem med gullramme ble det krise i heimen. Kræsjet så totalt med alt annet vi har. Han skjønte det etterhvert, men tok tid.

Vi skulle finne farge til veggen i stua. Det kom en mann bort og spurteom han kunne hjelpe oss i butikken, og vi sa vi skulle finne farge til stua så vi tittet litt bare. Han smilte lurt og så nesten han lo innvendig. Da vi kom bort til disken noen min etter med fargen så han veldig overrasket ut, tydeligvis ikke normalt å bli enige så fort og finne en farge så fort når en er to. Ingen krangling eller diskusjon...

Anonymous poster hash: 9bfa5...6bc

Skrevet

Jeg prøver å dra han inn i interiørverden, men det er nytteløst. Han er ikke interessert. Jeg kjøper derfor inn alt av interiør til huset. Han er stort sett fornøyd. Den eneste gangen han reagerte var da jeg brukte 8.000 på 2 sengetøysett (ja du leste riktig pris).

Anonymous poster hash: 0552d...408

Wow.. Håper virkelig at dere hadde gode netter og heftig sex med det sengetøyet der. Så fint sengetøy fortjener såpass..

Anonymous poster hash: 23df3...b7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...