Gå til innhold

Er dette frekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ei venninne på besøk en dag, og jeg hadde "dagboka/syvende sans" liggene på bordet, jeg hadde bladd i den for å se om jeg hadde jobbehelg den helgen vi skulle ut på fest. Lot den bare ligge på bordet, siden vi satt ute.

Så ringte telefonen min, jeg svarte, jeg satt fremdeles der, men var i ett minutt opptatt i tlf. Da jeg legger telefonen min på bordet ser jeg min venninne bla og lese i min kalenderbok.

Jeg fikk helt sjokk, er ikke det privat. Da sa jeg "du!!" så rappa jeg boka ut av henda hennes.
Ble rar stemning da, men hallo. Så frekt? Spør først da?

Hun har ikke noe med hva jeg skriver i boka,. Det står mye privat der.

Og for ikke så lenge siden skulle ei annen venninne bli med meg hjem, jeg plukket henne opp fra jobb (vi jobber like ved hverandre), så skulle vi bare brå hjem og skifte til pentøy før vi skulle ut på middag med gjengen. Hun ble med hjem til meg å skifta siden hun bor litt unna.

Jeg skifta på soverommet...

Vi har soveromsdøra vår rett over baderomsdøra vår. Begge dørene var på gløtt, vi kommuniserte og var på badet sammen egentlig, men jeg skiftet bare på soverommet for jeg ønsket ikke at hu skulle se meg naken uten truse.
På vasken lå det sminkeservietter, OG våtservietter til datterern min.
Så hører jeg hun åpner skapene på badet....

Så spør hun "Wenche, hvor har du sminkeservietter"?!. Da sa jeg med en litt streng stemme at det ligger ikke med mine datters ting. (kluter, bleier, badebleier, håndhandklær og lignende). De lå rett foran henne.
Vi har to underskap, og håpet hun hadde åpnet det andre....

Fordi, den morran, hadde jeg tatt en gravidtest. Jeg ville ikke kaste den, jeg ville gjemme den så jeg kunne vise min samboer den. Så tenkte "i skapene mine man jo ikke"!. HVERTFALL ikke i underskapene. (hun vet jeg har mine sminke ting i overskapet, og skapet var åpent.).

Jeg kom inn på badet og DET skapet stod ÅPENT. Med EL-test, og gravid-tester og lignende. Jeg ble så paff! Hvorfor tror hun at jeg har sminkeservitter der? Hva med å spørre om hun kan låne/få FØR hun tar, eller spørre meg om HVOR de er.

Jeg vet faktisk ikke hva hun så, eller ikke så. Kjente jeg ble en smule irritert da....

Anonymous poster hash: 57097...6e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner du ble irritert i første situasjonen men ikke i den siste. Meg og mine venninner går lett rett i hverandres skap hvis vi står å steller oss sammen.

Skrevet

Wow, du er jo til og med mer privat enn meg, og jeg er ille! Du er sikkert ikke så enkel å ha med å gjøre??

Anonymous poster hash: 64a06...be0

Skrevet

Nja. Ikke frekt. Kanskje den første situasjonen. Den siste synes jeg ikke er frekk. Og hva er greia med å oppbevare SÅ private ting i skap på et rom ALLE gjester har anledning til å åpne dører og titte. Nå er kanskje jeg paranoid men det som er privat har jeg IKKE på badet.

Tenker vel at du er rimelig sær og vanskelig og at det er vanskelig å gjøre deg til lags.

Anonymous poster hash: 01b05...b68

Skrevet

Den første ja, den siste nei.

Skrevet

Første situasjon var litt frekt, andre var det ikke.

Gjest Antarctica
Skrevet

Er enig med HI. Begge deler var invaderende.

Skrevet

Enig med hi jeg også. Den første situasjonen var verst....

Skrevet

Folk er utrolig frekke! Har jeg besøk driver de ofte å titter i smykkeskrin, skuffer og noen skrin jeg har som pynt. Forstår ikke at folk ikke ser selv hvor frekt det er.

Anonymous poster hash: 10564...647
Skrevet

Hadde jeg blitt ferska med nesen nedi en annens syvende sans hadde jeg blitt dritflau. Samme gate som å ta noens mobil uten tillatelse.

Skrevet

Den første var frekk, den andre ikke.

Skrevet

Første var drøy! Man gjør bare ikke sånt.

Ut i fra situasjonen synes jeg ikke nr to var så frekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...