Gå til innhold

Lang kjole uten truse under?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på grilling med ett vennepar snart. Har lang kjole, og synes det er så ubehagelig å ha på truse under, samme med g streng, når det er så varmt.

Ekkelt?? Eller burde jeg ta på en

Anonymous poster hash: 8a53c...415

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Ja, ekkelt og til dels ganske grisete.

Du spurte, jeg svarte☺

Skrevet

Æsj

Anonymous poster hash: 4455f...85d

Skrevet

Ingen strømpebukse på meg heller. Får en muffinsmage :P Jeg tar bare på meg en strømpebukse slik at jeg får litt mer tildekking :D Så slipper jeg valkene.

Skrevet

Du spurte, jeg svarte☺

Jøss. Hva er det som renner ut av deg siden det er så grisete?

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du gjør det, men jeg vasker trusene mine på høyere temperatur enn kjolene og buksene.

I dette tilfelle fungerer kjolen som undertøy.

Anonymous poster hash: 4941c...cba

Skrevet

Hvis du absolutt aldri har et snev av utflod, ikke svetter mellom beina, ikke lekker en dråpe om du nyser eller hikstler, og du er absolutt nyvasket og ren, så er det sikkert noe man kan gjøre. Jeg hadde uansett aldri gjort det, og ser heller ingen grunn til at det er en fornuftig ting å gjøre. For at det skal lufte så du får noen slags aircondition mellom beina, så må du jo enten skreve eller stå og vifte med skjørtene. Ikke skjønner jeg at det kan bli kjøligere under en lang kjole uten truse, men deg om det. La oss håpe det ikke blir så varmt at du svetter i skrittet og at det er skjolder på kjolen når du reiser deg og går. Jeg vet hva jeg ville ha trodd at de skjoldene var, og jeg hadde ikke synes det var videre delikat... Hvorfor ikke bare velge en kortere kjole eller en shorts, så slipper du hele problematikken?

Skrevet

Du spurte, jeg svarte☺

Ikke meg dom skrev det, men jeg bruker reiseinnlegg hver dag pga utflod. Så kunne aldri ramle meg inn å gå uten truse. Siden dette er normalt for meg tenker jeg også at reiseklar er ekkelt uansett. Klart, om du i denne varmen, som jo er grunnen til at hi ikke vil gå med truse, ikke svetter mellom beina, og ikke har noe utflod el.l så kjør på... Men jeg syns fortsatt det er ekkelt 😝

Anonymous poster hash: fff56...83e

Skrevet

Det går helt fint. Ingen ser det og jeg regner ikke med at du har mensen eller store mengder utflod som betyr noe.

Spesielt hvis du har barbert deg glatt der nede kan det selvfølgelig være utflod som kommer i kontakt med kjolen, men det er eventuelt enkelt å få vasket av. Har du hårvekst fanger den opp det meste.

Trusen er foresten ikke mer enn ca 200 år gammel. Før den tid gikk alle uten.

Et tynt underskjørt eller kjole kan foresten være et godt alternativ til trusen. Enkelt å vaske, skjuler litt mer enn ingenting og lett og luftig å gå med. Ofte faller kjolen bedre om du har underkjole på også.

Anonymous poster hash: 942cf...03a

Skrevet

Gå uten du 😊

Anonymous poster hash: 75792...29f

Skrevet

Du spurte, jeg svarte☺

Ikke meg dom skrev det, men jeg bruker reiseinnlegg hver dag pga utflod. Så kunne aldri ramle meg inn å gå uten truse. Siden dette er normalt for meg tenker jeg også at reiseklar er ekkelt uansett. Klart, om du i denne varmen, som jo er grunnen til at hi ikke vil gå med truse, ikke svetter mellom beina, og ikke har noe utflod el.l så kjør på... Men jeg syns fortsatt det er ekkelt 😝

Anonymous poster hash: fff56...83e

Hehe, hæh? En rar form for autocorrect? Du bruker reiseinnlegg og er reiseklar? Truseinnlegg og truseløs? Eller er det nye betegnelser jeg ikke har hørt om før? ;) ;)

Anonymous poster hash: 0e686...5c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...