Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag skal endelig leieboeren flytte. Han skulle egentlig være ute igår, men har en mann som selvfølgelig sa han kunne få til idag. Vel, som takk for det spilte han musikk til 06 idag. Jeg tok internettet siden han praktisk talt bor her gratis nå.

Sist jeg tok internettet kom han dundrende på døren 03 om natten.

Så lurer på når han har tenkt seg ut idag, har ikke begynt å flytte! Han ligger vel å sover rusen av seg så jeg har støvsugt og satt på klær på vaskerommet som er vegg i vegg med soverommet hans.

Hater den mannen.

Anonymous poster hash: add47...135

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, er han ikke utflyttet før dagen er over, så forlanger dere husleie for halve/hele juni også, han kan ikke vente å bo der gratis. Dette gir du han skriftlig beskjed om om et par timer.

Anonymous poster hash: 79111...e5d
Gjest Antarctica
Skrevet

Vel, er han ikke utflyttet før dagen er over, så forlanger dere husleie for halve/hele juni også, han kan ikke vente å bo der gratis. Dette gir du han skriftlig beskjed om om et par timer. Anonymous poster hash: 79111...e5d

Det har man dessverre ikke anledning til. Det skal betales for det antall dager man bor der.

Skrevet

Og han er enda ikke flyttet, eller begynt. Og tar ikke tlf og lukker ikke opp. Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: add47...135

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...