Gå til innhold

Dere som vet ang Ks!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva må jeg ta med? Absolutt viktigste. ?

Hva hadde dere ikke klart dere uten?

Jeg har pakket til vanlig barsel. Men forstår jo nå jeg gjerne trenger litt andre ting. Så nå skal jegbruke dagen på å pakke om og ligge alt inn i baby skapet av klærene hans..

En ting til. Har dere vasket sengetøy og klær. Tepper. Lammeull og div?

Evnt hvilke middel brukte dere? Tøymykner også eller?

Takk! :). :)

Anonymous poster hash: 93c1b...dbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trengte ikke noe annet enn løse, gode klær som er lett å få av og på. Underbukser som stopper enten veldig lavt eller litt høyt, sånn at de ikke strammer over såret.

Vasket sengetøy og klær, noe av det to ganger (står ofte på pakken at man må vaske to ganger når det er helt nytt). Brukte Blenda sensitive. Ikke tøymykner, for å irritere huden så lite som mulig. Vasket ikke lammeskinn, men lot det ligge i fryseren over natten.

Anonymous poster hash: fc902...819

Skrevet

Åja, også sko som man bare kan stikke føttene i! Har jo ingen magemusklene etterpå.

Anonymous poster hash: fc902...819

Skrevet

Jeg hadde et par Cubus-kosebukser som var brede og myke i livet. Det første døgnet klarte jeg ikke å bruke disse, det presset. Så jeg lånte joggebuksa til mannen min, den var altfor stor og jeg subba og dro den nærmest etter meg i beina, men det gjør ikke noe i en slik setting :) jeg kjøpte også noen boxere på Cubus, som hadde veldig løs strikk i livet, de funket fint. Og sko man bare kan kippe på seg, det vil du være glad for. Det var heller ikke noe særlig å strekke på armene over hodet, så jeg brukte mye collagejakker og cardigans. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 3a1af...b4d

Skrevet

Takk takk :) :)

Anonymous poster hash: 93c1b...dbe

Skrevet

Jeg tik med noen gode nattbind. Første dagen brukte jeg av bleien vi fikk, men følte virkelig komforten med noe som var mer behagelig å gå med.

Også en iPad eller bøker. Barnet er normalt ikke våken hele tiden. Greit å ha noe å slå i hjel tid med hvis du ikke sover selv. Også frukt eller sjokolade og noe å drikke til mannen, men også til deg selv etter keisersnittet.

Anonymous poster hash: ec0c9...db7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...