hysterika Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Jeg barberte legene i dusjen nå i morges, og nå er bena mine elt ruglete! Ser ut som jeg har elveblest eller 100 myggstikk! Hva er dette? Det kom med én gang etter barbering, er ikke betente hårsekker etc, ligger i huden. Hva kan jeg gjøre nå? Det klør noe j.....lig! Zyrtec?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Var da enda godt det bare var leggene du tok da.. Anonymous poster hash: 1967f...53f
hysterika Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2014 Ja, det kan du si! Jeg tok under armene også, men der fikk jeg ingen reaksjon (muligens fordi jeg skyldte det av med en gang, på leggene tok jeg bege før jeg skyldte). Nå virker zyrtec'n, og jeg sitter her og døser ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå