Gå til innhold

Hva er det med voksene og bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror at hele verden skal stoppe opp for at du har bursdag.

blir skuffet om  du ikke får gave til mange tusen kr.

Det viktigste er vel at barnet barna dine gir deg en klem, en tegning en halvdød blomst.?

At noen av  dine venner elle familie husker å ringe eller sende en meldig?

Anonymous poster hash: 666ed...dec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ingen som lager stort styr om sin egen bursdag.

De fleste setter vel pris på en oppmerksomhet og jeg selv hadde blitt muggen om jeg ikke fikk gave fra mannen, men ellers er det ikke så store greiene.

Skrevet

Skjønner ikke hva du prater om, jeg. Har aldri opplevd det du beskriver.

Anonymous poster hash: 4557e...cca

Skrevet

Hva er det med at så mange skriver voksEne? Hvor får dere den ekstra Een fra?

Forøvrig kjenner jeg ingen voksne som forlanger bursdagsgaver til flere tusen kroner, men kan godt skjønne at folk blir lei seg dersom bursdagen deres blir glemt.

Anonymous poster hash: a9ee4...bc4
Skrevet

Jeg ble veldig lei meg sist bursdag da jeg ikke fikk gave fra mannen. dagen før var vi innom et senter med kun et ærend, og jeg satt og ventet i en time mens han og barnet skulle kjøpe gave. dagen etter fikk jeg en pose med godteri som barnet hadde valgt. ble glad for den gaven, men hadde forventet noe fra han også.

er ikke kravstor, hadde nevnt flere rimelige ting jeg ønsker meg.

Anonymous poster hash: 606cf...ac0

Skrevet

Her i huset feirer vi selvsagt hverandres dag. Det er ikke alltid vi rekker det på selve dagen, men vi gjør alltid ett eller annet i anledning dagen, vanligvis ut på restaurant å spise. Gave gir vi også.

Anonymous poster hash: 2a59a...1d2

Skrevet

Jeg kjenner i grunnen ikke noen voksne som gjør så mye ut av sin egen bursdag, men det er kanskje en del som gjør det?

Hos oss gjør vi litt stas på hverandre, men det er mest pga barna. Frokost på sengen med gaver (må absolutt ikke være dyre greier, en hjemmelaget gave fra barna varmer helt klart mest), og kanskje kake på kvelden.

Det er jo herlig å se de små som lyser opp når gavene skal åpnes:)

Skrevet

Her i huset er det 22 dager mellom min og det ene barnets bursdag, pappan har bursdag en drøy mnd etter det andre barnet. Så vi feirer bare sammen med ungene, med fokus på at det er barnet sitt dag. Vi bor ett stykke fra familien så syns dette fungerer veldig greit:)

Vil ikke si det er å lage så mye oppstyr. Vi forventer heller ingen gaver, selv om vi såklart får det.

Anonymous poster hash: f507a...3f0

Skrevet

Her i huset er det 22 dager mellom min og det ene barnets bursdag, pappan har bursdag en drøy mnd etter det andre barnet. Så vi feirer bare sammen med ungene, med fokus på at det er barnet sitt dag. Vi bor ett stykke fra familien så syns dette fungerer veldig greit:)

Vil ikke si det er å lage så mye oppstyr. Vi forventer heller ingen gaver, selv om vi såklart får det.

Og må bare legge til at min mann gratulerer meg heller ikke med dagen mer enn hvert fjerde år, og det er helt greit det også:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...