Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Å herlige dag, frokost på senga, sol og sove lenge.. Neeeeida, bare tulla! Er alene med sønnen min på 4 år, her startet dagen fem, og så langt har dagen gått med til snørr og tåretørking, matlaging rydding og jeg fungerer tydeligvis som klatrestativ! Hipp hipp for meg! Gleder meg til han blir litt større og kan gi mammaen sin litt rolig start på dagen ved bursdager! Anonymous poster hash: 13edd...759
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Gratulerer med dagen! Håper dagen blir bedre og at du får kost deg litt;) Anonymous poster hash: 0013d...d00
*Miss Marple* Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Gratulerer med dagen 🎉 Håper du får en super bursdag - selv med en grytidlig start.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Gratulerer med dagen Anonymous poster hash: ff7f0...ed0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Gratulerer m dagen Anonymous poster hash: 01753...1e1
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Gratulerer med dagen. Jeg har mann, men bursdagen min er ikke noe annerledes enn andre dager av den grunn. Jeg er voksen. Vi feirer ikke bursdag til voksne o min familie. Vi er mange, så skulle vi feiret alle, hadde vi knapt nok fått gjort annet.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Gratulerer med dagen. Så heldig du er som har en aktiv liten gutt;-) han elsker deg nok masse <3 prøv å ha en fin dag. Unn deg noe godt :-) Anonymous poster hash: cd52b...d0d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 Gratulerer med dagen:-) Dere får dra på grilling, eller stranda. Så blir det jo litt spesielt:-) Anonymous poster hash: c1032...ca9
Våryr ✿ Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Gratulerer med dagen. Jeg har mann, men bursdagen min er ikke noe annerledes enn andre dager av den grunn. Jeg er voksen. Vi feirer ikke bursdag til voksne o min familie. Vi er mange, så skulle vi feiret alle, hadde vi knapt nok fått gjort annet. Det var stusselig! Men et svar i ekte dib ånd
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #11 Skrevet 1. juni 2014 Gratulerer med dagen! Anonymous poster hash: 58f5c...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå